۰ نفر

استاندار گلستان خبرداد؛

افتتاح ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به مراوه تپه

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبر: 816958
افتتاح ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به مراوه تپه

استاندار گلستان از افتتاح ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به مراوه تپه خبرداد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، علی محمد زنگانه عصر شنبه در پانزدهمین جلسه شورای اداری استان باری دیگر از حماسه سازی مردم در استقبال از دومین سفر رئیس جمهور به گلستان سپاسگزاری کرد و اظهار کرد: استان گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همانگونه که یک روز زودتر از حماسه ۹ دی سال ۸۸ بصیرت خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند در استقبال از دومین سفر رئیس جمهور به استان نیز سنگ تمام گذاشته و حماسه دیگری را خلق کردند.

وی افزود: در اولین سفر هیأت دولت به استان قول دادیم با کمک هم، ظرفیت درآمد ناخالص استان را تا افق سال ۱۴۰۴ به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان برسانیم که تاکنون با گذشت ۲۶ ماه از این وعده به بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان دست یافته‌ایم.

استاندار گلستان گفت: رئیس دولت سیزدهم همانند همیشه با ابتکارات و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار و محروم در سفر به گلستان با حضور در شهرستان مرزی مراوه تپه نگاه وحدت آفرین و توسعه محور دولت مردمی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی یادآور شد: شهرستان مراوه تپه در استقبال از ورود اولین رئیس جمهور تاریخ انقلاب به این شهر مرزی با رسومات خاص خود سنگ تمام گذاشته و بصیرت خود را نشان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha