۰ نفر

همه بخوانند / خبر خوش دولت

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 816937
همه بخوانند / خبر خوش دولت

مدیرعامل شهر جدید صدرا با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۰۱ واحد مسکونی نهضت ملی در شهر جدید صدرا در حال ساخت است از برنامه تکمیل و بهره‌برداری از ۵ هزار واحد مسکونی در افق ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی پوربهی مدیرعامل شهر جدید صدرا در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن شهر جد ید، تشریح کرد.

۱۷ هزار و ۳۰۱ واحد نهضت ملی صدرا وارد مرحله ساخت و ساز شد

مدیرعامل شهر جدید صدرا گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن صدرا  استان فارس۱۷ هزار و ۳۰۱ واحد است که در سایت‌های برکت، فرهنگ، ماهور یک، ماهور ۲، ماهور ۲، ولایت یک، ولایت ۲، دانش یک، دانش ۲ در حال ساخت است. هم اکنون این واحدها در حال احداث هستند و تامین زمین برای تمامی آنها انجام شده و تمامی کارگاه‌ها در این سایت‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن فعال است.

بهره‌برداری از ۵ هزار واحد نهضت ملی صدرا در ۱۴۰۳

پوربهی با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌ها دارای زمان‌بندی بوده و سازنده‌ها نیز مشخص است، توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود تا ۵ هزار واحد از واحدهای شروع شده نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و تامین منابع این واحدها در افق سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان شود.

تکمیل خدمات زیربنایی صدرا با ۵۵۰ میلیاردتومان اعتبار

مدیرعامل شهر جدید صدرا در خصوص تامین خدمات زیربنایی و روبنایی و برنامه شرکت عمران صدرا برای تکمیل آنها و تامین سرانه‌ها در این بخش‌ها توضیح داد: قرارداد تامین بخشی از خدمات زیربنایی در شهر جدید صدرا با سرمایه‌ای معادل ۵۵۰ میلیاردتومان منعقد شده است که در حوزه حمل و نقل، تصفیه‌خانه فاضلاب، مخزن آب شرب در حال انجام است.

آغاز عملیات اجرایی احداث ۹ مدرسه و ۳ مسجد در صدرا

وی ادامه داد: در خصوص تامین خدمات روبنایی نیز تاکید ویژه‌ای روی احداث مدرسه و مسجد داشتیم که در بهمن ماه امسال عملیات اجرایی احداث ۹ مدرسه و ۳ مسجد در صدرا آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    خبر خوب برای عمه ات استعفا بده ودولت خوببهتر از تو بیاد
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    سالها قبل برای مسکن مهر ثبت نام کردن من کارگر پول نداشتم ثبت نام کنم. صاحب شرکتم با اون همه اموال رفت وبرای خودش ثبت نام کرد وگرفت. حالا دوباره شد مسکن ملی باز من با دوتا بچه نتونستم پولش رو ردیف کنم واز طرح حذف شدم اخه این چه طرح وراهی هست اگر من هر چند ماه چهل میلیون داشتم که دستم میکردم تو جیبم برای خودم خوش میگذروندم
  • من‌چهار ماه‌پیش ثبت‌نام وام‌دادم‌قول‌دادن‌تا‌امروز IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    سلام فرمانداری وراه‌شهرسازی تعیین گردن‌وام‌بعدن‌الان ۴ماه‌شود‌چگ‌هم‌برکش‌زدن‌دو۲بچه‌دانشجو‌دارم‌‌کسی‌هم‌نداریم‌دی‌کمک‌کنه‌موندم‌شما‌یه‌کاری‌انجام‌بعدین‌مرسی
  • حسن IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    تقاضاداریم خبرازمسکن ملی رزمندگان معسردفاع مقدس اطلاع بدهیدتشکررزمندگان معسرفاقدمسکن
  • رضا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    مدیران صدرا اگه راست میگن تعداد اندک زمین جوانی جمعیت را می دادند..از همه استان ها فاری عقب تره