۰ نفر

مسکن و شغل این خانوارها تامین خواهد شد

۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبر: 816351
مسکن و شغل این خانوارها تامین خواهد شد

در راستای کاهش انواع محرومیت‌ها در مناطق آزاد، تفاهمنامه‌ای میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی دهک‌های ۱ تا ۳ در مناطق آزاد از جمله چشم‌اندازهای این تفاهمنامه است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این تفاهنامه توسط حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) امضا شد. عبدالملکی پس از امضای تفاهنامه بیان کرد: مسئولین اجتماعی مناطق آزاد به کمیته امداد امام خمینی (ره) سپرده می‌شود تا شاهد افزایش بهره‌وری در این مناطق باشیم.

حجت‌الله عبدالملکی گفت: مسئولیت اجتماعی در راستای محرومیت زدایی در مناطق آزاد یکی از تکالیف اصلی و محورهای فعالیت این مناطق برای کاهش آسیب هاست.

هدف از تفاهنامه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، هم‌افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر در راستای کاهش انواع محرومیت در زمینه‌های آموزش، سلامت، اشتغال، مسکن و لوازم ضروری زندگی در مناطق آزاد عنوان شده است. بنابراین انتظار می‌رود این تفاهنامه تاثیر خود را روی معیشت و کیفیت زندگی دهک‌های ۱ تا ۳ مناطق آزاد بگذارد.

رئیس کمیته امداد خمینی (ه) نیز این تفاهنامه را به فال نیک گرفته و گفته است: عملکرد موفق مناطق آزاد در حوزه مسئولی‌های اجتماعی می تواند به عنوان الگویی موفق به کل کشور تسری یابند. او مناطق آزاد را دارای ظرفیت بالا دانسته و گفته این مناطق در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha