۰ نفر

این ماهی ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد!!

۶ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰
کد خبر: 816269
این ماهی ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد!!

چند روزی است که ویدئویی از مزایده یا به اصطلاح چوب‌زنیِ یک عدد ماهیِ آزاد در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود و قیمت نهاییِ ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومانیِ آن بسیاری را متعجب کرده.

به گزارش اقتصاد آنلاین، چند روزی است که ویدئویی از مزایده یا به اصطلاح چوب‌زنیِ یک عدد ماهیِ آزاد در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود و قیمت نهاییِ ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومانیِ آن بسیاری را متعجب کرده.

 * بعضی کاربران فضای مجازی نوشته‌اند با سفر به جنوب و خوردن یک ماهی، ارزان‌تر از این قیمت در می‌آید. برخی هم از این روش فروش و اینکه چرا یک نفر باید بخواهد برای ماهی تا این حد هزینه کند تعجب کرده‌اند.

  * با این حال ماهی‌فروشان و صیادان رشت و انزلیمی‌گویند این قیمت برای یک ماهی آزاد بزرگ آنقدرها هم عجیب نیست. در سال‌های گذشته بارها ویدئوهایی از چوب‌زنی ماهی آزاد در بازارهای فریدون کنار، رشت، شهسوار و دیگر شهرهای گیلان و مازندران منتشر شده که در آخر با قیمت‌های میلیونی، حتی تا ۱۳میلیون تومان به فروش رفته‌اند.

* دلیل تقاضای بالا برای این ماهی چیست؟ چه چیزی ماهی آزاد را تا این حد خاص کرده که خریداران آن حاضر می‌شوند میلیون‌ها تومان برای آن خرج کنند؟

منبع: هفت صبح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خودشون رو مسخره کرده اند