۱ نفر

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن:

نگرانی‌هایی برای آینده صنعت لاستیک وجود دارد

۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵
کد خبر: 816234
نگرانی‌هایی برای آینده صنعت لاستیک وجود دارد

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن گفت: متاسفانه شرایط در حال حاضر به نحوی است که در آینده بعضا نگرانی هایی را درخصوص صنعت لاستیک به وجود می آورد که امیدواریم با درایت دولت و بزرگان این صنعت هر چه زودتر به آرامش برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدرضا آل‌سارا، رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن در همایش انجمن صنفی کارفرمایی تولید، تامین‌کنندگان مواد اولیه و زنجیره ارزش صنایع لاستیک کشور گفت: در سنوات گذشته تولید و توزیع هماهنگی بیشتری داشتند و ما با حداقل سود تولیدات و حاصل تلاش تولیدکنندگان کالا بین مصرف کنندگان در کشور توزیع می کردیم.

وی افزود: متاسفانه شرایط هم اکنون به نحوی است که در آینده بعضا نگرانی هایی را به وجود می آورد که امیدواریم با درایت دولت و بزرگان این صنعت هر چه زودتر به آرامش برسد.

آل سارا افزود: نظارت های مستقیم از درب کارخانه برای روند توزیع تولیدات تولیدکننده ها آغاز می شود که لازم و قابل تقدیر است.

وی با بیان این که شاید در آینده نزدیک به یک ثبات کلی برسیم، گفت: ایمان داریم که باید از تولیدات داخل حمایت کنیم و از تولیدکننده و مسئولین تقاضای کمک داریم تا به عنوان توزیع کننده بهتر ایفای نقش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha