۰ نفر

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت:

وزیر صمت مخالف قیمت‌گذاری کالا است/ اختیار تصمیم‌گیری‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبر: 816218
وزیر صمت مخالف قیمت‌گذاری کالا است/ اختیار تصمیم‌گیری‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت گفت: نظر وزیر صنعت معدن تجارت به هیچ عنوان قیمت گذاری برای کالا و ایجاد محدودیت برای تولیدکننده ها و اصناف نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین، لطفی‌زاده، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت و دبیر عالی شورای نظارت بر اتاق بازرگانی در همایش انجمن صنفی کارفرمایی تولید تامین کنندگان مواد اولیه و زنجیره ارزش صنایع لاستیک کشور گفت: مزیت صادراتی در تولید تایر داریم و باید به کمک هم با سرعت بیشتری تایر باکیفیت بالاتر تولید و به دنبال بازارهای جهانی برای صادرات باشیم و به تبع آن برای کشورمان ارزآوری داشته باشیم و اقتصاد ملی را توسعه دهیم.

لطفی زاده افزود: با همه محدویت هایی که کشور با آن گریبان است شما تولیدکنندگان کار تولید را به صورت مطلوب انجام می دهید. همه کمک می کنیم که حداکثر کارایی را در صنعت تایر داشته باشیم، امید دولت به شماست اما محدودیت های یین المللی و تحریم های ظالمانه سبب می شود در روند خدمت گزاری بعضا نواقصی به وجود بیاید و این نواقص طبیعتا کار شما را دچار اختلالاتی کند و به دنبال آن بازار دچار مشکل و تنش شود.

وی ادامه داد: نظر وزیر صنعت معدن تجارت به هیچ عنوان قیمت گذاری برای کالا و ایجاد محدودیت برای تولیدکننده ها و اصناف نیست.

دستیار ویژه وزیر صمت گفت: باور ما این است که باید اختیار تصمیم گیری ها را واگذار کنیم. مطمئن باشید کار به دست بخش خصوصی به نحو مطلوبی انجام خواهد شد. این کار را در عمل مدتی است آغاز کرده ایم و امیدواریم به سرمنزل مقصود برسانیم.

لطفی زاده اظهار کرد: تولیدکنندگان تایر در کشور محدود هستند و ارتباط با آنها کار سختی نیست، هر موقع اراده بفرمایند ما برای رفع مشکلات در خدمت هستیم.

مشاور عالی وزیر صمت گفت: به محض این که وضعیت بازار تایر به تعادل برسد واردات را محدود و تعرفه های وارداتی را اصلاح خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha