۰ نفر

داستان برند LUCANO چیست؟

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 816184
داستان برند LUCANO چیست؟

چند روز پیش خبر همکاری برند جدید LUCANO و گروه صنعتی MAMMUT کل صنعت خودرو را در برگرفت. این به این معنی است که بازار خودروی ایران به طور فزاینده ای در حال رقابتی شدن است، و این بازار از یک برند شاسی بلند آفرود نوظهور استقبال می کند. ما معتقدیم همه به نام تجاری LUCANO علاقه مند هستند و می خواهند داستان برند پشت آن را بدانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ به گفته منابع موثق، نام LUCANO از ترکیب انگلیسی "Luxury"، ایتالیایی "Cacciatore" (که در انگلیسی به معنای "شکارچی" می باشد) و انگلیسی "Novelty" که به معنای شکارچی شهری و پر از حس کنجکاوی و کاوش الهام گرفته شده است. این نماد همزیستی ماجراجویی آفرود با گردش شهری است که هم نفیس و هم قدرتمند است و به آن رسالت بی باکی و پایداری می دهد.

LUCANO به مفهوم برند "از کلاسیک، فراتر از کلاسیک" پایبند است، نوآوری و پیشرفت را بی وقفه دنبال می کند و با عملکرد عالی چهار چرخ متحرک، پیکربندی ایمنی عالی و فناوری هوشمند آینده نگر، روند جدید آفرود شهری را رهبری می کند. این خودرو با به ارث بردن ژن های نفیس و تلفیق خرد و مهارت های تیم های طراحی حرفه ای از کشور های بریتانیا و آلمان، مدل جدیدی از SUV آفرود شهری می باشد.

در آینده، LUCANO به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد، قابلیت‌ را با منابع انرژی جدید ترکیب می‌کند، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست ایجاد می‌کند و انتخاب‌های سفر راحت‌تر و سبزتری را برای نخبگان شهری جدید فراهم می‌کند.
 داستان برند LUCANO چیست؟
همچنین ، اولین مدل از برند LUCANO به عنوان یک شاسی بلند آفرود شهری مد نظر قرار می گیرد و آفرود، قدرت، ایمنی و سایر عناصر آن می توانند به طور کامل با لندرور آرورا مقایسه گردد. انتظار می‌رود این اثر پیشگام در سال 2024 در خاورمیانه رونمایی شود. این محصول جدید که بسیاری از فناوری‌های هوشمند و طرح‌های نوآورانه را ادغام می‌کند، شگفتی‌های بیشتری را برای طرفداران آسیای مرکزی به ارمغان خواهد آورد. با چیدمان برند LUCANO در بازار آسیای مرکزی، تقسیم بندی شاسی بلندهای آفرود در شهرهای آسیای مرکزی ممکن است دور جدیدی از تغییر و تحول را آغاز کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha