۰ نفر

فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن خوش درخشیده است

۳ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 815664
فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن خوش درخشیده است

وزیر کشور و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور فراجا گفت: فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و تامین امنیت، خوش درخشیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، احمد وحیدی در نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان فراجا، یاد شهدای بزرگوار فراجا به ویژه شهدای اخیر را که در حمله تروریستی راسک به شهادت رسیدند، گرامی داشت.

وی ادامه داد: فراجا با تأمین امنیت داخلی، باعث شکست دشمن و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر کشور اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت، اقتدار و جبهه مقاومت نیز در یکی از درخشان‌ترین لحظات تاریخی حیات خود به سر می‌برند و در مقابل، رژیم‌صهیونیستی در اوج ذلت قرار گرفته و به حمله به غیر نظامیان و به شهادت رساندن مردم بی گناه و زنان و کودکان روی آورده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در بزرگترین گرفتاری طول حیات خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه اعتقاد و باور به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه خون شهدا و عنایات ائمه اطهار استوار و محکم است، اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: این اعتقاد، رمز موفقیت مسلّم نیروهای مسلح و فراجا است.

وی بر انتقال این باور به نسل جوانی که وارد فراجا می‌شوند، تاکید کرد و افزود: درونی کردن این اعتقاد به ویژه در جوانان، مهم‌ترین کار فرهنگی است.

وحیدی ادامه داد: امروز اوج قدرت نظام و ذلت دشمن را شاهد هستیم. انصارالله یمن را بنگرید که در تحریم و مشکلات زیادی قرار دارد اما معادله جدیدی را در منطقه ایجاد کرده است. این رویش و معجزه انقلاب است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به مساله امنیت اشاره کرد و گفت: ذات امنیت، رضایت مردم است. دشمنان به دنبال نارضایتی مردم هستند تا از این طریق، در جامعه ناامنی سازی کنند.

وحیدی بر تقویت ظرفیت رسانه‌ای به منظور تبیین موقعیت ایران و توانمندی‌های آن تاکید کرد و گفت: اگر این توانمندی‌ها به تصویر کشیده شود، امنیت آور خواهد بود.

وی در ادامه به انتخابات ۱۱ اسفند امسال هم اشاره کرد و گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مؤلفه‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخابات پرشور است.

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا در مؤلفه امنیت، مهم‌ترین نقش را دارد، افزود: باید مراقب دشمن در همه ابعاد امنیتی باشیم.

وحیدی با بیان اینکه فراجا در مؤلفه سلامت انتخابات هم نقش دارد، به رقابت انتخاباتی اشاره کرد و گفت: وزارت کشور از «رقابت سالم» بین همه دیدگاه‌ها، جریانات فکری و سیاسی دفاع و حمایت می‌کند و امنیت آن را هم برقرار می‌سازد.

وی همچنین با یادآوری ظرفیت و سرمایه اجتماعی فراجا برای افزایش مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه یعنی امنیت و این نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد.

وزیر کشور از تلاش فراجا برای تسهیل سفر اربعین امسال نیز قدردانی کرد و گفت: این اقدام نمایش احساسات عمیق و عاطفی فراجا با مردم است که یکی از دستاوردهای بزرگ اربعین محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha