۰ نفر

با انتصاب نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت محقق می‌شود؛

نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس

۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 815576
نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس

برای اولین بار در سطح شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه، یک خانم به عنوان مشاور مدیرعامل و نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، سیاوش میرحاجی در حکمی سیده حکیمه موسوی را به عنوان نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب کرد.

این انتصاب در راستای شنیدن مطالبات بانوان شرکت و همسران کارکنان و تکریم جایگاه آنان است.

لازم به ذکر است، زنان بخشی از کارکنان شرکت‌های منطقه عسلویه را تشکیل می‌دهند و در برخی شرکت‌ها، عهده‌دار پست‌های حساس هستند و این بدان معناست که علاوه بر ایفای نفش در شرکت، زمامدار مسئولیت‌های خانواده و فرزندان نیز هستند.

از همین رو، توجه مدیران عامل به مطالبات کارکنان زن و تسهیل شرایط کار و حفظ شأن والای مقام زن یک ضرورت است و حالا این اتفاق ارزشمند در شرکت پتروشیمی پارس رخ داده است.

 مدیرعامل پتروشیمی پارس، در راستای توجه ویژه به بانوان شرکت و پیگیری امورات آن‌ها و حتی توجه به همسران کارکنان شرکت، نماینده‌ای منصوب کرد تا از نزدیک امورات و موضوعات مختلف‌شان را پیگیری کند، چه آنکه این اقدام ارزشمند، می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های منطقه عسلویه باشد.

راه‌اندازی کانون‌ها و بولتن‌های خانواده پتروشیمی پارس که با پیگیری نماینده مدیرعامل در امور بانوان محقق می‌شود، نه تنها موجب اعتلای نهاد مقدس خانواده خواهد شد بلکه موجب آن خواهد که هم کارکنان و هم خانواده‌های آنان، احساس تعلق بیشتری به شرکت پتروشیمی پارس کنند و کارکنان بیش از پیش تلاش خود را معطوف به اعتلای نام و اهداف شرکت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha