۰ نفر

واکنش عباس عبدی به سخنان پناهیان: ثروت را از طریق رانت و زد و بند جمع کردن افتخاری ندارد، به نام اسلام هم غالب نکنید

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبر: 815102
واکنش عباس عبدی به سخنان پناهیان: ثروت را از طریق رانت و زد و بند جمع کردن افتخاری ندارد، به نام اسلام هم غالب نکنید

عباس عبدی تحلیلگر سیاسی در واکنش به اظهارات پناهیان، در توییتر نوشت: ‏اگر با کار و تولید و ارزش افزوده به ثروت برسند دستشان را هم باید بوسید. در این صورت در جرگه این‌ها نخواهند ماند. ولی متاسفانه ثروت را از طریق رانت و زد و بند و غارت جمع کردن افتخاری ندارد به نام اسلام هم غالب نکنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب؛اخیراً فیلمی از علیرضا پناهیان منتشر شده که او در این فیلم قشر مذهبی را مورد خطاب قرار می‌دهد و آن‌ها را به ثروت‌اندوزی تشویق می‌کند. پناهیان در ادله‌ای برای اظهارات خود و تشویق بیشتر طرفدارانش به ثروت‌اندوزی به فعالیت‌های اقتصادی امام علی (ع) و باغ‌های ایشان اشاره می‌کند.

در واکنش به این اظهارات پناهیان، عباس عبدی تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب، در توییتر نوشت: ‏اگر با کار و تولید و ارزش افزوده به ثروت برسند دستشان را هم باید بوسید. در این صورت در جرگه این‌ها نخواهند ماند. ولی متاسفانه ثروت را از طریق رانت و زد و بند و غارت جمع کردن افتخاری ندارد به نام اسلام هم غالب نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    اقای عبدی سخنان من و تو فایده ندارد یعینی اینها نمی دانند وضع اکثریت مردم چگونه است.غیر از چای دپش مرجان خانم.خاوری.زنجانی.فاضل اقا.هزاران دیگر⅔
  • ناهید IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    امام علی با دستان پینه بسته خود زمین آباد میکرد باغ خرما ی خود را آب میداد و در آمد آن را صرف نیازمندان میکرد این یرقسمت کوچک از ثروت امام علی و نحوه استفاده از آن بود جناب پناهیان شما ها و خود را مذهبی میدانید و در خیال خود باید ثروت اندوزی کنید این ثروت را کجا ها میخواهید خرج کنید یا کجاها خرج کردید نمونه آخوندی ک ثروت اندوزی کرد و ب کانادا فرار کرد هم دیدیم شما خودت این همه ثروت جمع کردی چکار مفیدی انجام دادی