۰ نفر

ابراهیم رئیسی: مردم اراده کرده‌اند کشور را پیشرفت دهند و ما امروز می‌توانیم بگوییم ایران کشور درحال پیشرفت است

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبر: 815071
ابراهیم رئیسی: مردم اراده کرده‌اند کشور را پیشرفت دهند و ما امروز می‌توانیم بگوییم ایران کشور درحال پیشرفت است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: دشمنان تلاش‌های گسترده‌ای برای فساد نمایی در کشور داشته اند، اما برنامه جدی دولت فساد زدایی بوده و کوچکترین رابطه غیرسالم اداری در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دانشجو؛  آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جمع اهالی گرگان اظهار کرد: کوچکترین رابطه غیرسالم اداری در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست؛ مردم باید در عمل ببینند که گره از کارشان باز می‌شود.

رییس جمهور ادامه داد: ممکن است دشمنان بخواهند فسادنمایی کنند، اما برنامه در دولت فسادزدایی است؛ قرار بر این است که در هر نقطه‌ای فساد ببینیم مقابله کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین فسادی در دولت لانه کند.

وی اظهار کرد: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است و می‌خواهد امیدها را به ناامیدی تبدیل کند، اما کار ما در دولت و هر کسی که در هر سنگری حضور دارد امیدآفرینی است. باید تلاش برای همه تلاش‌گران در همه بخش‌ها امیدآفرینی باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: باید تلاش کنیم کسانی که می‌خواهتد فسادنمایی کنند و دغدغه فساد را ندارند و به دنبال ناامید کردن مردم هستند خودشان ناامید شوند.

رییس جمهور ادامه داد: ملت عزیز ایران همواره با امید زندگی می‌کنند و با امید این راه را که امام ترسیم کرد و رهبری بر آن تاکید دارند با بصیرت و حرکت مجاهدانه ادامه دهند و با این تداوم حرکت دشمن را مایوس خواهند کرد.

وی گفت: مردم اراده کرده‌اند کشور را پیشرفت دهند و ما امروز میتوانیم بگوییم ایران کشور درحال پیشرفت است.

وی ادامه داد: دشمن میخواست تولید و رشد اقتصادی کشور را متوقف کند، ولی تنوانستند؛ امروز به تمامی تولید کنندگان، صنعتکاران و کشاورزان میگویم امروز این محل سنگر است باید برای استقلال و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

رئیس جمهور به اقدامات علاج بخشی و نجات خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم خلیج گرگان خشک شود و به تهدیدی برای منطقه تبدیل شود. این خلیج یک فرصت برای منطقه است و باید آن را حفظ کرد. شکرگذاری خدا بابت این نعمت بهره‌مندی درست از آن است.

رییس جمهور افزود: شاهد بودیم که لایروبی خلیج گرگان با تلاش عزیزان به شکل مناسبی انجام شد و این تهدید برطرف شد و خلیج گرگان دوباره به فرصتی برای منطقه و کشور تبدیل شده است.

آیت الله رئیسی به موضوع احداث پتروشیمی در استان گلستان گریزی زد و افزود: وزیر نفت با همکاری هلدینگ خلیج فارس مسئول تاسیس پتروشیمی در گرگان هستند؛ وزیر نفت مامور شدند پتروشیمی گرگان را فعال کنند و شاهد پیشرفت چشمگیر این پروژه هستیم. رییسی به تکمیل شبکه فیبر نوری در شهرهای استان گلستان اشاره کرد و گفت: با کاری که در گلستان انجام شد می‌توانیم این استان را نخستین استان هوشمند کشور بنامیم، چون تمام ارتباطات فیبر نوری در استان برقرار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha