۰ نفر

انتقاد یک نماینده از برنامه دولت برای افزایش درآمدها

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبر: 814851
انتقاد یک نماینده از برنامه دولت برای افزایش درآمدها

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه برای افزایش درآمدهای دولت، راه جدیدی پیش‌بینی نکرده و عملاً مردم را در مقابل هم قرار داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، «حسین محمدصالحی» در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور اظهار کرد: اضافه‌شدن یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، فشار بر مردم و تحمیل تورم را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: زمانی که دولت می‌تواند برای رفع وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی، راه‌های درآمدی دیگری را پیش‌بینی کند، برای هزینه‌کردها نیز باید برنامه صحیح ارائه کند.

محمدصالحی گفت: امروز مردم در تنگناهای اقتصادی و معیشتی هستند و ارزش حقوق و پاداش معوق سال گذشته آن‌ها با توجه به افزایش تورم، امروز به کمتر از نصف رسیده است. در این شرایط، افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، افزایش تورم و افزایش چند درصدی قیمت کالا و خدمات را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان برنامه و بودجه برای افزایش درآمدهای دولت، راه جدیدی پیش‌بینی نکرده و عملاً مردم را در مقابل هم قرار داده است چراکه برای پرداخت حقوق بخشی از مردم، در جیب سایر مردم دست کرده است که این شیوه تأمین هزینه‌ها درست نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha