۰ نفر

باند سارقان مسلح جاده‌ای منهدم شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 814671
باند سارقان مسلح جاده‌ای منهدم شد

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار یحیی الهی ۲۸ آذرماه در این باره بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای این باند که شامل ۷ سارق و یک مالخر بودند را در مخفیگاهشان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی طی یک اقدام ضربتی همزمان به ۵ نقطه شامل محل اختفاء سارقان و اموال مسروقه ورود که در نهایت ۸ نفر از اعضای این باند شامل ۷ سارق و یک مالخر به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری فشنگ مربوطه دستگیر و در مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو شامل ۳ دستگاه سواری و ۲ دستگاه وانت مورد استفاده سارقان نیز توقیف شده است، گفت: اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان هستند.

سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکن تصریح کرد: پلیس هرگز اجازه عرض اندام به افرادی که به هر نحو بخواهند مخل امنیت و آسایش مردم شوند را نخواهد داد و بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضائی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha