۰ نفر

به نرخ دولتی میوه شب یلدا را بخرید

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 814668
به نرخ دولتی میوه شب یلدا را بخرید

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه به مناسبت شب یلدا از امروز توزیع میوه در شش نقطه از شهر همدان صورت خواهد گرفت، گفت: سه نوع میوه پرتقال، سیب و انار با قیمت مصوب دولتی در شش نقطه همدان توزیع خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سیدمجتبی حسینی سه‌شنبه ۲۸ آذر در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، با بیان اینکه در روزهای گذشته قیمت مرغ دچار نوساناتی شده بود، اظهارکرد: امروز در ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد قیمت مصوب مرغ در بازار همدان ۸۵ هزار تومان باشد و بالاتر از این نرخ تخلف صنفی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان نیز با اشاره به تدوین سند سه ساله تحول استان، گفت: انتظار است با افزایش ظرفیت‌های موجود در بخش صنعت، معدن و کشاورزی همدان در بخش‌های مختلف، استان بتواند به سهم هشت درصدی رشد دست پیدا کند.

تورج الوانیان اظهارکرد: خبرهای خوبی از دولت به گوش می‌رسد، براساس برآوردهای اولیه در سه ماهه ابتدای امسال رشد اقتصادی ۶.۲ درصدی اتفاق افتاده و برآورد سه ماهه دوم ۷.۱ درصد اعلام شده است که امیدوارم این روند رشد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۳ در حال تدوین است و انتظار است شاهد تصویب این لایحه تا پایان هفته باشیم، یادآور شد: مهمترین دغدغه دولت بهبود معیشت مردم و کاهش نرخ تورم است ضمن اینکه توجه به اقشار کم‌درآمد، شفافیت و اثربخشی از برنامه‌های دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ است.

وی با تأکید بر اینکه تداوم پرداخت یارانه نقدی، کالابرگ الکترونیک، یارانه نان، حمایت از تولید و اشتغال در لایحه بودجه منظور شده است، افزود: حمایت از تولید و اشتغال، افزایش سهم مالیات با شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی در لایحه بودجه امسال نیز دیده شده است.

الوانیان با بیان اینکه کمیته بهره‌وری استان در حال تشکیل است، خاطرنشان کرد: اولویت‌های اصلی استان شناسایی شده است تا پایان هفته تعیین اولویت‌های اصلی استان مصوب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha