۰ نفر

کشف ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌ فارس

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 814657
کشف ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌ فارس

رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مجتبی قهرمانی از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

وی اظهار داشت: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانانی استان هرمزگان در شهرستان های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت های دریایی به محل های مورد نظر، عملیات هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا کردند.

قهرمانی افزود: خوشبختانه با اجرای این عملیات های موفق، مأموران مرزبانانی پس از گشت زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۴۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با تاراج سرمایه های ملی، منافع کشور را به خطر بیندازند و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در زمین و دریا مقابله خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha