۰ نفر

کشف طلای قاچاق با ارزش میلیاردی

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبر: 814482
کشف طلای قاچاق با ارزش میلیاردی

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۱۰۱ گرم طلای قاچاق از دو واحد صنفی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی در کشور یکی از راه‌های کنترلی بازار و بازدارنده فعالیت دلالان غیرمجاز می‌باشد، به همین منظور مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در پی خبر واصله از منابع مورد وثوق مبنی بر اینکه در شهرستان ساری افرادی در امر خرید و فروش طلا و ارزغیرمجاز فعالیت گسترده دارند، پس از بررسی صحت و سقم گزارش موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس و کارشناسان سازمان‌های صمت و استاندارد پس از بررسی موضوع، اعلام داشتند طی بازدید میدانی در نهایت از واحد صنفی به میزان ۱۰۱ گرم طلای قاچاق کشف و ضبط و طبق نظر کارشناسان، ارزش کشفیات ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه تصریح کرد: طلای مکشوفه، تحویل کارشناسان اداره صمت و برای دو متصدی واحدهای صنفی، پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    شما همین طلاهایی که هر روز داره میره ترکیه و به سرمایه ترک ها اضافه میشه جلوشو بگیر که ۱۰۰تن ۱۰۰تن هم هست نمیخواد بیای ۱۰۰گرم از این بدبخت ها تیغ بزنی فک میکنید مردم حرف های شما رو باور دارن هه تمام کاراتون از نظر مردم دلقک بازی بیش نیس