۰ نفر

فرزندان ایثارگران استخدام می‌شوند

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
کد خبر: 814128
فرزندان ایثارگران استخدام می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  دانشجو؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  گفت: تاکنون بخش درآمدی بودجه نوشته شده و حوزه‌های هزینه بودجه هنوز ذکر نشده است پس بحثی در مورد تغییر وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳ انجام نشده است.

وی افزود: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

قاضی زاده هاشمی اظهارداشت : در آخرین آزمونی که مربوط به آموزش و پرورش بود ۳۷۰۰ نفر از سهمیه ایثارگران جذب نشدند. یا در رشته‌ای که به دنبال آن بودند داوطلب نداشتند یا حداقل امتیازات لازم را کسب نکردند.

وی تاکید کرد : رقابت بین داوطلبان ایثارگر متمرکز در بخشی از مناطق است. یعنی در بعضی از نقاط سرزمینی متقاضی برای رشته محل‌ها وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    12 3
    سایر ایثارگران منظور کدام ایثارگر می باشد
    • غلامرضا IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      1 0
      کسانی که بیش از ۶ ما ه در جبهه ها حضور داشتند وکارت ایثارگری دارند چه مزایایی برای آنها تعلق میگیرد؟
    • مهرداد ریاستی هارمی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      سلام ۶ ماه جبهه دارم سرباز بودم از کجا کارت ایثارگری بگیرم. لطفا راهنمایی کنید
  • علی DE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جانبازان زیر بیست و پنج درصد قانون زیر پا نذارید امایت که نمی‌کنید اون قانونی هم که مجلس محترم به تصویب رساند شما نادیده میگیری و از سازمان ها چه انتظاری داریم
  • مهرداد فدائي IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به خدا دروغ من از سال ۹۳ دربانک سپه استان سمنان به صورت شرکتی مشغول به کارم همه کارای تبدیل وضعیت رو انجام دادم به قرآن هزينه دکتراشو قرض گرفتمو رفتم ولی هنوز هیچ اتفاقی برام نیفتاده و هی این ماه واون ماه میکنن
  • شهید بی نام و نشان IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    الان برادرم حدود 40ساله که شهید شده ولی در طول این چهل سال هنوز خدمتی اعم از وام چه مسکن و چه اشتغال ویا هر نوع وام یا خدمت دیگری مثلا استخدام در جایی حتی بعنوان آبدارچی هم چه برای اینجانب و چه برای هیچ یک از اعضای خانواده شهید انجام نداده این حرفاشون همش چرت و پرته.. راست میگن بیان عمل کنند نه پارتی بازی.
  • ایران IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    سلام اینکه ایثارگران و جانبازان عزیز زحمات بی شائبه ای برای این مرز و بوم کشیده اند شکی در آن نیست و اجرشان با خداوند متعال می باشد ان شاالله، اما جذب اعضای خانواده آنها در ادارات دولتی بدون آزمون حقوق بقیه شهروندان را تضییع می کند ...
  • عبدالله گلزار US ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 1
    ایثارگران ایا شامل رزمندگان دفاع مقدس میشود،ما نه بیمه داریم،نه بازنشستگی،نه فرزندانمان استخدام هستند، گواهی رزمندگی را وزارتخانه و ادارات حساب نمیکنند،وبضا نیز با توجه به فرزندرزمنده بودن بهانه گیری میکنندودر گزینش رد میکنند،حتی اگرمورد تائیدنماینده ولی فقیه باشد.