۲ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

گوگل از چت‌بات اختصاصی خود رونمایی کرد / Duet AI جای ChatGPT را می‌گیرد؟

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 814120
گوگل از چت‌بات اختصاصی خود رونمایی کرد / Duet AI جای ChatGPT را می‌گیرد؟

گوگل به تازگی Duet AI را راه اندازی کرده است، یک توسعه امیدوارکننده که پتانسیل آن را دارد که از ChatGPT و Microsoft Copilot پیشی بگیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ChatGPT که این‌ روزها در سرتاسر جهان بسیار کاربردی شده و بر سر زبان‌ها افتاده، یک مدل زبان هوش مصنوعی است که توسط Open AI توسعه یافته است و داده ها را از اینترنت استخراج می کند و از مدل یادگیری زبان اختصاصی خود برای پاسخ به ورودی‌های متنی استفاده می کند.

 Copilot نیز ابزار تکمیل کد مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است که به کاربران در نوشتن خلاصه، ایمیل، پاورپوینت و موارد دیگر کمک می‌کند. این ابزارها می‌توانند به کارکنان در صرفه جویی در زمان، بهبود کیفیت، حل مشکلات و یادگیری مهارت های جدید کمک کنند.

حالا گوگل اما با Duet AI قصد دارد تا با ترکیبی اثربخش‌تر از قابلیت‌های هر دو پلتفرم، از آن‌ها پیشی بگیرد.

Duet AI یک پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه است که توسط گوگل توسعه یافته است که از Google Bard، یک مدل زبان مشابه ChatGPT استفاده می‌کند. این به کاربران کمک می‌کند تا خلاصه‌ها و ایمیل‌ها را سازماندهی و بنویسند و حتی یادداشت‌های جلسه را پس از کنفرانس های ویدئویی ارائه می‌دهد. بینگ یک موتور جستجویی است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است که نتایج جستجوی مرتبط را بر اساس پرس و جوهای آنها همراه با استناد در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه خلاصه‌ای از ویژگی‌های این چت‌بات اختصاصی گوگل در ترکیب با دیگر ابزارها ارائه می‌گردد.

۱. اکسل + Duet AI = مدیریت‌ هوشمندتر داده‌ها

با ترکیب صفحه گسترده‌ها (مانند اکسل) و دوئت ای‌آی می‌توانید فرمول‌های پیچیده‌تری را تنها با نوشتاری ساده تولید کنید.

دوئت ای‌آی قابلیت طبقه‌بندی‌ خودکار داده‌ها برای اینکه یک نگاه سریع و کلی به آن‌ها داشته باشید را فراهم می‌کند. همچنین وظایف کاری و مدیریت پروژه‌ها را ساده می‌کند.

۲. گوگل میت + دوئت ای‌آی = ارتباطات معنادارتر

با دوئت‌ای‌آی قادر خواهید بود پس‌زمینه‌های منحصربفردی برای تماس‌های ویدیویی خود تولید کنید و به صورت خودکار از جلسات نت‌برداری می‌کند تا تمرکز و یادآوری بهتری را برای کاربران رقم بزند.

۳. اسلایدها + دوئت ای‌آی = تصویری کردن ارزش‌ها

تولید تصاویر بدیع از متون ساده، تنها کافی است که آنچه می‌خواهید را توصیف کنید تا بهترین تصاویر را دریافت کنید.

همچنین نمودارها و جداول حرفه‌ای را تنها با دستوراتی ساده تولید می‌کند و  جلسات طوفان مغزی را بدون نیاز به هیچگونه تلاشی سریعاً به اکشن پلن تبدیل می‌کند.

۴. جی‌میل + دوئت ای‌آی = اینباکس سازمان‌یافته و ایمیل نوشتن سریع

دوئت ای‌آی انقلابی در سازماندهی ایمیل‌ها ایجاد می‌کند و آشفتگی اینباکس شما را برای همیشه پایان خواهد داد.

تنها با یک ایده ساده سریعاً برای شما ایمیلی را می‌نویسد.  همچنین پیام‌ها را متناسب با بستر و مخاطب دریافت کننده سفارشی‌سازی می‌کند تا ارتباطاتی به مراتب اثربخش‌تر شکل بگیرد.

۵. نرم‌افزارهای مستندسازی (Word) + دوئت ای‌آی = مقالاتی به مراتب‌ بهتر

پیش‌نویسی از هرگونه مقاله در هر موضوعی را فوراً ایجاد می‌کند.

گرامر را به صورت خودکار در چند زبان مختلف بررسی و اصلاح می‌کند.

همچنین بر اساس لحن انتخابی شما سبک نوشتاری مناسب را پیشنهاد می‌دهد.  برای مثال اگر مقاله علمی می‌خواهید تولید کنید یا محتوای اینستاگرامی برای عموم تولید کنید متناسب با هر زمینه‌ای تولید محتوا می‌کند یا طرز بیان نوشتار شما را اصلاح می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    عالي
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    من خيلي لازمش دارم ميشه برام بفرستيد شوخي كردم خيلي عالي ميشه منتظرتم Duet bat