۴ نفر

نظرات کاربران درباره امکانات هتل لیلیوم کیش

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 814114
نظرات کاربران درباره امکانات هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش یکی از هتل‌های چهار ستاره و تازه ساز در جزیره است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد.

این هتل زیبا واحدهای اقامتی لوکس و فول امکاناتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد تا بتواند رضایت حداکثری آن‌ها را به دست آورد. امکانات هتل لیلیوم کیش در کنار قیمت مناسب آن، این هتل را به یکی از هتل‌های پرطرفدار در این جزیره تبدیل کرده است.

ویژگی‌های هتل لیلیوم کیش

همانطور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، هتل لیلیوم کیش یک هتل چهار ستاره است که امکانات رفاهی و اقامتی استاندارد و ایده‌آلی را در اختیار مهمانان خود قرار می‎دهد. این هتل ساختمانی هشت طبقه دارد و مهمانان می‌توانند از بین ۱۵۸ اتاق و واحد اقامتی گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. تعداد تخت‌های هتل لیلیوم در مجموع ۴۰۰ تخت است. هتل یک لابی بسیار بزرگ و دلباز با ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد که با دیزاینی گرم و زیبا و مبلمانی شیک به شما این امکان را می‌دهد در آن با دوستانتان قرار بگذارید یا منتظر تخلیه اتاق یا آماده شدن همسفران خود بمانید.

اتاق‌های هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش با ۱۵۸ اتاق دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. هنگام انتخاب اتاق باید بدانید که می‌توانید چشم انداز رو به دریا یا چشم انداز رو به جزیره را انتخاب کنید که هر کدام از آن‌ها زیبایی‌های خاص خود را دارد. اتاق‌های دو و سه تخته، اتاق چهار نفره vip، سوئیت یک خوابه دو نفره رو به دریا، اتاق سه تخته vip و اتاق‌های چهار تخته از جمله اتاق‌های هتل لیلیوم کیش هستند که می‌توانید برای یک اقامت آرام و راحت رزرو کنید. امکانات هتل لیلیوم کیش در اتاق‌ها به طور کامل و مناسبی درنظرگرفته شده است.

نظرات کاربران درباره امکانات هتل لیلیوم کیش

در همه اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و حمام وجود دارد تا مسافران بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. اتاق‌ها همگی سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع دارند، در نتیجه در هر فصل سال در اتاق‌ها هوایی تازه با دمایی مناسب جریان دارد. تخت‌های مورد استفاده در تمامی اتاق‌ها استاندارد و بسیار راحت هستند تا بتوانید در هتل به خوبی استراحت کنید. تلویزیون، پاور سوئیچ، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، میز تحریر و آب رایگان از دیگر امکانات هتل لیلیوم کیش در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی است.

امکانات هتل لیلیوم کیش

امکانات هتل لیلیوم کیش دست کمی از هتل‌های پنج ستاره ندارد. در این هتل چایخانه سنتی، رستوران و کافی شاپ برای مهمانان در نظر گرفته شده که همه آن‌ها منویی متنوع و بسیار با کیفیت دارند. هتل دو رستوران با نام‌های پیچک با ظرفیت ۳۰۰ نفر در لابی و دیگری با نام پاشام با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف دارد. 

هتل لیلیوم کیش از جمله هتل‌هایی است که خدمات ویژه و مناسبی برای معلولین در نظر گرفته تا این افراد نیز بتوانند اقامتی دلچسب و راحت داشته باشند. می‌توانید از خدمات کرایه خودرو بدون راننده استفاده کرده یا از تاکسی سرویس هتل تقاضای ماشین کنید. در اتاق‌ها و فضای عمومی هتل اینترنت پر سرعت در نظر گرفته شده تا مسافران بتوانند با تلفن‌های همراه یا دیگر دستگاه‌های دیجیتال خود به آن دسترسی داشته باشند.

پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه و غرفه، مینی بار با هزینه، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، فضای سبز، زنگ هشدار و صندوق امانات از دیگر امکانات هتل لیلیوم کیش است تا اقامت شما را به یک اقامت دلچسب تبدیل کند. همچنین با کمک هتل می‌توانید بلیط برگشت خود را نیز به راحتی تهیه کنید.

نظرات کاربران درباره امکانات هتل لیلیوم کیش

هزینه اقامت در هتل لیلیوم کیش چقدر است؟

با توجه به نوع اتاق انتخابی شما، طول اقامت و زمان سفر، هزینه رزرو اتاق‌های هتل لیلیوم کیش می‌تواند متفاوت باشد. به طور میانگین برای رزرو هرکدام از اتاق‌های هتل باید مبلغی بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تا چهار میلیون تومان پرداخت کنید. در صورتی که فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه هتل بهره‌مند شوید.

آدرس هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش در میدان پردیس و بلوار رودکی واقع شده است. دسترسی مناسب آن به نقاط مهم شهر مانند فرودگاه، باغ پرندگان، پلاژ بانوان، پارک سیمرغ، پارک دلفین‌ها و مراکز تفریحی و تجاری دیگر در کنار امکانات مناسب هتل، لیلیوم را به یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها تبدیل کرده است.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    هتل خوبی هست.امکانات و برخورد پرسنل خوب بود.ولی قسمت گردشگری هتل کلاه برداران.من به مسافران توصیه میکنم برای تفریحات اصلا از قسمت گردشگری هتل خرید نکنن. خودشون از قبل تحقیق کنند و تفریحاتی را که میخوان را رزرو کنند.
  • سیما IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    هتل خیلی خوبیه با صبحانه های عالی ما پارسال رفتیم ازنظررفت وامد به مراکز خرید وساحل خیلی نزدیکه وما بیشتر پیاده میرفتیم پیشنهاد میکنم این هتل رزرو بشه .
  • الی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    ما سه مرتبه در این هتل اقامت داشتیم و خیلی راضی بودیم .اتاقهای تمیز،صبحانه عالی،صبحها در لابی پیانو میزدن که خیلی لذت بخش بود از نظر رفت و آمد هم تقریبا به همه جا نزدیک است.
  • بنی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    سلام ، ما عید امسال به این هتل رفتیم ، در مجموع راضی بودیم ، هتل تمیزی بود. از قسمت عکاسی هم استفاده کردیم عکسهای زیبایی از ما گرفتند.
  • فاطمه IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    من شالم رو در هتل موقع تحویل جا گذاشتم دو ساعت بعد که برگشتم چمدونم رو از قسمت امانات بگیرم رفتم به پذیرش گفتم آنها با خدمه تماس گرفتند و گفتند چیزی جا نمونده .در صورتیکه من مطمئن بودم در کمد جا گذاشتم.سفر من بهم زهر شد چون امنیت در هتل مهمترین چیز هست و من اصلا راضی نبودم و به کسی پیشنهاد نمیدم