۰ نفر

وزیر کشور: تروریست ها به اشد مجازات خواهند رسید

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۵
کد خبر: 813976
وزیر کشور: تروریست ها به اشد مجازات خواهند رسید

وزیر کشور ضمن تسلیت شهادت جمعی از دلاورمردان فراجا در حمله گروه‌های تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک، گفت: تروریست‌ها و حامیان آنان باید بدانند بی‌تردید در دستان قدرتمند جان برکفان فراجا و سایر نیروهای اطلاعاتی-امنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی خطاب به فرمانده کل فراجا، شهادت جمعی از دلاورمردان و سبزقامتان فراجا را در اثر حمله گروه‌های تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک اتفاق افتاد، تسلیت گفت.

در پیام وحیدی به سردار احمد رادان آمده است: مردم ایران شاهد هستند که فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جانفدای ملت در راه امنیت، آرامش و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک، مغضوب دشمنان ایران بوده و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار فرماندهی محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار احمد رادان

شهادت جمعی از دلاور مردان و سبز قامتان فراجا توسط گروه‌های تروریستی تسلیت عرض می‌کنم.

فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جانفدای ملت در راه تأمین امنیت، آرامش مردم و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک، شهدای فراوانی تقدیم کرده است و به همین دلیل فراجا مغضوب دشمنان ملت و محبوب مردم است و آحاد ملت، خود را حامی و همراه پلیس می‌دانند.

تروریست‌ها و حامیان آنان باید بدانند بی‌تردید در دستان قدرتمند جان برکفان فراجا و سایر نیروهای اطلاعاتی-امنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید.

از خدای متعال برای این شهیدان عزتمند و سرافراز علو درجات و برای خانواده عزیز و بزرگ  آن‌ها صبر جمیل مسألت دارم.

احمد وحیدی

جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور فراجا و وزیر کشور

به گزارش فارس، بامدادجمعه 24 آذر، در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ تن از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند، یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha