۰ نفر

وزیر کشور: سیاست قطعی‌ دولت جمع‌آوری گازهای همراه نفت است

۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبر: 813776
وزیر کشور: سیاست قطعی‌ دولت جمع‌آوری گازهای همراه نفت است

وزیر کشور سیاست قطعی‌ دولت و اهتمام ویژه وزارت نفت ‌را جمع‌آوری گازهای همراه نفت دانست و گفت: مصمم هستیم با استحصال و استفاده بهینه از این گازها در سایت‌های ان‌جی‌ال‌ در کاهش آلودگی‌ها گام برداریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم ، احمد وحیدی وزیر کشور در راس هیئتی صبح امروز ‌با استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی در شهرستان مرزی دهلران وارد این استان شد و با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخی شهدا ادای احترام کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور در بدو ورود به دهلران در جمع خبرنگاران با تشریح اهداف سفرش به ‌استان ایلام اظهار داشت: ‌پس از بازدید از پروژه‌های سطح سه شهرستان دهلران، آبدانان و دره‌شهر یک جمع‌بندی از نیازها و مشکلات آنها خواهیم داشت.

‌وی سیاست قطعی‌ دولت و اهتمام ویژه وزارت نفت ‌را جمع‌آوری گازهای همراه نفت دانست و ‌افزود: مصمم هستیم با استحصال و استفاده بهینه از این گازها در سایت‌های ان‌جی‌ال‌ در کاهش آلودگی‌ها گام برداریم.

جزئیات برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان ایلام

بازدید از مجتمع ان.جی.ال ۳۱۰۰ پترو آلایش دهلران، حضور در جمع مردم شهرستان دهلران در ورزشگاه شهر دهلران از جمله برنامه های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

وحیدی در ادامه سفر خود به استان ایلام در شهرستان های دره شهر و آبدانان حضور خواهد یافت.

بازدید از کارخانه استیل کرد دره شهر، کارخانه بیسکویت سازی و کارخانه سیف گستر دره شهر، بازدید از تونل کبیرکوه، حضور در مزار شهدای شهر آبدانان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای کشور، افتتاح مجتمع آموزشی آبدانان، بازدید از مجتمع علوم پزشکی آبدانان و حضور در جمع مردم این شهرستان و شرکت در کار گروه اجتماعی از جمله برنامه های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha