۰ نفر

۵مورد از محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوثی در سال ۲۰۲۳

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۷
کد خبر: 813511
۵مورد از محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوثی در سال ۲۰۲۳

​ اسپیکرهای بلوتوثی و شارژی برای چندین سال است که به یکی از محبوب‌ترین کالاها برای افرادی که به مسافرت علاقه‌مند هستند تبدیل شده‌اند و این محبوبیت به حدی رسیده است که برخی‌ها از این اسپیکرها به عنوان بلندگوهای ثابت در خانه خود نیز استفاده می‌کنند! ​

این اسپیکرها دارای اندازه متناسب و کیفیت صدای خوبی هستد که آنها را به یکی از مناسب‌ترین اکسسوری‌ها و کالاهای دیجیتال تبدیل می‌کند. این اسپیکرها به دلیل نوع طراحی و داشتن قیمت مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده کردن در هر مکان و لحظه‌ای هستند و بدون شک نیاز شما به گوش دادن به موسیقی را در هر شرایط برطرف خواهند کرد!

اما امروزه به دلیل وجود برندها و مدل‌های بی‌شمار، خرید یک اسپیکر بلوتوثی که داری کیفیت و عمر بالایی است مقدارثی سخت شده است اما نگران نباشید! ما در این مطلب چندین مورد از محبوب‌ترین و بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را به شما معرفی می‌کنیم که از نظر کاربران، بهترین کالاها هستند که ارزش خرید بالایی را دارند. با ما همراه باشید!

JBL Flip ۶

۵مورد از محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوثی در سال ۲۰۲۳

۵مورد از محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوثی در سال ۲۰۲۳

اسپیکر بلوتوثی jbl یکی از بهترین نمونه‌های اسپیکرهای پارتی باکس بلوتوثی است که در حین ساده بودن، دارای بهترین کیفیت صدا در بین رقبای هم رنج خود است. این اسپیکر بلوتوثی دارای طراحی ساده‌ای است و تمامی قابلیت‌های آن نیز همانند یک اسپیکر معمولی است و ممکن است که در نگاه اول یک اسپیکر ساده و معمولی به نظر بیایید اما اینطور نیست! این اسپیکر زیبا موفق شده که تمامی قابلیت‌ها و امکانات ساده خود را به بهترین شکل طراحی و در اختیار کاربران قرار دهد و نیاز آنها را به یک محصول گران قیمت برطرف کند.

این اسپیکر بلوتوثی ساخت شرکت جی بی ال ضد ضربه است و از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. همچنین این دستگاه قابلیت وصل شدن هم زمان به ۱۰۰ مدل از بلندگوهای جی بی ال را نیز دارد که می‌تواند یک دیوار صدا برای عاشقان موسیقی بسازد!

Sonos Roam

تقریباً یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی که دارای کیفیت صدای خوب و طراحی جذابی می‌باشد! اسپیکر بلوتوثی Sonos  دارای قابلیت ضد ضربه بودن است و در کنار آن، به کاربران قابلیت‌های ارتباطی خوب و دسترسی داشتن به قابلیت کنترل تلفن همراه را نیز می‌دهد. این اسپیکر دارای بلندگوهای قدرتمندی است که آن را مناسب برای استفاده کردن در محیط‌های باز می‌کند. طبق گفته‌های شرکت سازنده این اسپیکر و آزمایش‌های خریداران، قدرت پخش صدای این اسپیکر به حدی است که می‌تواند در هوای طوفانی و در معرض باد شدید بودن نیز به شما بهترین کیفیت و بلندی صدا را ارائه دهد. این قابلتیت‌های این اسپیکر، آن را به رقیبی خوب برای باند ماشین سونی تبدیل می‌کند!

این اسپیکر زیبا و خوش ساخت در کنار داشتن طراحی کوچک، دارای کیفیت صدای خوبی است که می‌تواند نیاز شما به یک اسپیکر خوب را برطرف کند. همچنین این اسپیکر دارای قابلیت وصل شدن به وای فای را دارد و از جدیدترین نسخه بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در کنار این قابلیت‌ها، قیمت این اسپیکر نسبت به رقبای خود مقداری پایین‌تر است و شما می‌توانید با پرداخت قیمت کمتر، بهترین کالا را برای خود خریداری کنید.

Tribit Stormbox Micro ۲

۵مورد از محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوثی در سال ۲۰۲۳

یکی از بهترین اسپیکرهای میکرو که دارای قابلیت‌های جذاب و طراحی کوچک است! درست است که این اسپیکر رتبه اول در بلندی صدا و یا قدرتمند بودن را ندارد اما با توجه به سایز این اسپیکر، این بهترین کالایی است که شما می‌تواند با پرداخت یک مبلغ معقولانه خریداری کنید. این محصول یکی از بهترین اسپیکرهای همراه است که با توجه به سایز آن، می‌تواند به راحتی در جیب، کیف و در بین کنسول خودرو شما جای بگیرد. این اسپیکر بهترین گزینه برای گوش دادن به موسیقی و پادکست‌های مختلف است و می‌تواند تمامی نیازهای شما را به داشتن یک اسپیکر همراه برطرف کند.

همچنین این اسپیکر می‌تواند با مچ شدن با یک اسپیکر شبیه به خود، یک گزینه بسیار عالی و مقرون به صرفه برای قرار دادن در یک اتاق کوچک و یا متوسط باشد و بلندی صدای خوبی را به شما بدهد. این اسپیکر کوچک دارای قابلیت هشت ساعت شارژدهی را دارد و به دلیل وجود داشتن باتری کوچک و قابلیت شارژ سریع، شما می‌توانید این اسپیکر را در مدت زمان کمی شارژ کنید.

B&O Beosound A۱ (۲nd Gen)

درست همانند نسل قبلی خود، این اسپیکر دارای قابلتی‌ها و بلندی صدای خوبی است که شما می‌توانید با پرداخت قیمت مقرون به صرفه، داشته باشید! این اسپیکر یلوتوثی دارای طراحی جذاب و متفاوت است و در کنار دارا بودن طراحی زیبا، این اسپیکر دارای گواهی IP۶۷ است که آن را در مقابل آب و ذره‌های خاک مقاوم می‌کند. قابلیت‌های مقاومتی این اسپیکر، آن را مناسب برای استفاده کردن در محیط باز می‌کند و حتی شما می‌توانید از این اسپیکر در کنار ساحل و یا حتی در استخر نیز استفاده کنید!

این اسپیکر دارای قابلیت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه است و دارای کیفیت قابل قبولی می‌باشد که شما می‌توانید بیس و صدای خواننده را به خوبی بشنوید. این اسپیکر از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با سرعت بالایی به گوشی همراه شما متصل شود. در کنار این قابلیت‌ها، اسپیکر بلوتوثی A۱ دارای یک دستیار صوتی هوش مصنوعی است که رنجی از قابلیت‌های جدید را پیش روی شما می‌گذارد و شما می‌توانید به صورت آفلاین از آن استفاده کنید.

Cleer Audio Scene

این اسپیکر یک اسپیکر بلوتوثی میان رده است که برای رقابت کردن با اسپیکرهای گران قیمت و بالارده ساخته شده است! این اسپیکر یکی از بهترین رقبا برای برند جی بی ال است و دقیقاً به منظور رقابت با این برند ساخته شده است. در هنگام مقایسه این اسپیکر با محصولات برندهای قوی‌تر، شما می‌توانید تفاوت قیمت و کیفیت را احساس کنید. این اسپیکر با دارا بودن قیمت کمتر، قابلتی‌های متنوع‌تر و جذاب‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد که ممکن نظر شما را از خریدن محصولات برندهای دیگر مقداری دور کند!

این اسپیکر دارای کیفیت صدا و رسایی خوب صدا است که می‌تواند یک انتخاب عالی برای عاشقان موسیقی باشد. همچنین ما شاهد حضور یک میکروفون داخلی در این اسپیکر هستیم که دارای کیفیت ساخت و پخش قابل قبولی است. این اسپیکر یکی از بهترین گزینه‌های ارزان قیمت در این لیست است که می‌تواند به شما معنی واقعی کیفیت و رسا بودن صدا را بدهد!

نویسنده: امیرحسین نظری

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha