۰ نفر

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 813394
صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

در سال‌های اخیر طرفداران بازار ارز دیجیتال به شدت افزایش یافته‌اند. در همین راستا، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، جهت انجام معاملات به یک دغدغه تبدیل شده است. عواملی مانند نوسانات و تحریم‌های نفت خاورمیانه باعث جذب افراد زیادی به سوی خرید ارز دیجیتال شده است. صرافی ارز دیجیتال والکس، با پلتفرمی حرفه‌ای و ارائه خدماتی بی‌نظیر به سرمایه‌گذاران، آماده انجام معاملات با پشتیبانی ۲۴ ساعته و به‌صورت آنلاین است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صرافی والکس کار خود را در ۱۷ جولای ۲۰۱۰ تا به امروز آغاز کرده و با رشد چشم‌گیری همراه بوده است. این پلتفرم با ۵ سال سابقه در دنیای کریپتوکارنسی، علاوه‌بر امکان مبادله و معامله، جزو پیشگامان بازار ارز داخلی ایران است که امکان استیکینگ، کسب سود و فعال ساختن بات‌های معامله‌گر را جهت انجام رفاه کاربران در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم می‌سازد. در ادامه جهت بررسی ویژگی‌های این صرافی معتبر با ما همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرافی مدرن والکس

صرافی والکس، با داشتن یک و نیم میلیون کاربر فعال، بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال ایرانی است که خدمات بی‌نظیری به آن‌ها ارائه می‌دهد. هدف از راه‌اندازی آن، کمک به کاربران داخل کشور است تا سرمایه‌گذاران داخلی مجبور به استفاده از صرافی‌های خارجی نشوند یا دارایی آن‌ها مورد تهدید یا بلوکه شدن قرار نگیرد. صرافی والکس، یک صرافی امن است که برخی از ویژگی‌های امنیتی آن عبارت‌اند از:

  • امکان بک‌آپ‌گیری از اطلاعات کاربران

  • رد و بدل شدن اطلاعات با پروتکل‌های خاص

  • استفاده از سرویس‌های اختصاصی

برخی از ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال والکس که هر کاربری را به استفاده از آن مجبور می‌کند عبارت‌اند از:

کارمزد معاملات

یکی از موارد مهمی که سرمایه‌گذاران هنگام انتخاب صرافی به آن توجه می‌کنند، میزان کارمزد است. کارمزد این صرافی نسبت به سایر صرافی‌ها بسیار مناسب است و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

حجم بالای معاملات و عمق بازار

در صرافی معتبر والکس، میزان فروش دارایی کاربران مهم نیست؛ زیرا در هر حالتی، تعداد خیلی زیادی از مشتریان مشتاق هستند که معامله را در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانند. حضور تعداد زیاد فعالان در بازار برابر است با نقدشوندگی بسیار بالا که این امر، عمق بازار را نشان می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

کیف پول اختصاصی

از آن‌جا که در مباحث حوزه ارزهای دیجیتال، نحوه ذخیره ارزها نیز اهمیت بالایی دارد، لذا وجود یک کیف پول مناسب ضروری است. در بین کیف‌پول‌های موجود، کیف پول اختصاصی والکس از امنیت بالایی برخوردار است و یک گزینه ارزشمند برای نگهداری دارایی سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. والکس مانند اکثر کیف‌پول‌ها از دو روش ذخیره‌سازی به نام کیف‌پول سرد و کیف‌پول گرم برای نگهداری دارایی کاربران استفاده می‌کند؛ اما بخش بیشتر ارزهای دیجیتال را در کیف‌پول سرد و به‌صورت آفلاین قرار می‌دهد.

سپرهای امنیتی

توسعه‌دهندگان و پشتیبانان صرافی ارز دیجیتال والکس، در مورد هدف خود که سپرهای امنیتی صرافی است با استفاده از برخی ابزارهای پیشرفته مانند دیوارهای آتش، رمزنگاری داده‌ها، احراز هویت کاربران و امکان بک‌آپ‌گیری از اطلاعات کاربران و داده‌های سامانه، حفاظت اطلاعات و امنیت کاربران را تأمین ساخته و سبب شده بدون دغدغه یا ترس از دست رفتن سرمایه، اقدام به معامله و خرید ارز دیجیتال کنند.

استفاده از شماره همراه

با استفاده از شماره شخصی فرد در این صرافی امن، به کاربران این اطمینان داده می‌شود که انجام فعالیت‌هایی مانند ثبت حساب، پیامک آن به شماره تلفن همراه کاربر ارسال شده و نیاز به وارد کردن کد تأیید است. در این حالت امنیت به بالاترین سطح خود رسیده و دیگر کسی نمی‌تواند از حساب کاربری فرد دیگری استفاده کند.

پشتیبانی به موقع

عاملی که می‌تواند نشان از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر باشد، پشتیبانی به موقع و حرفه‌ای از کاربران است. والکس به‌عنوان یک صرافی امن، این امکان را فراهم کرده که با پشتیبانی ۲۴ ساعته، کلیه مشکلات کاربران را با کمک تیم حرفه‌ای خود برطرف ساخته و به رفع دغدغه آن‌ها بپردازد.

تأیید هویت

کاربران بدون احراز هویت در صرافی والکس، نمی‌توانند به معامله بپردازند. از این رو تنها در عرض چند دقیقه هویت کاربران در این صرافی امن تأیید شده و آن‌ها می‌توانند به هرگونه فعالیت در بازار مشغول شوند.

بات والکس

بات معامله‌گر والکس یک دستیار خودکار است که معاملات را به‌صورت شبانه‌روزی و با دقت بالا پیش می‌برد. در حقیقت بات با درک پویایی بازار، کلیه نوسانات را مدیریت کرده و در نهایت بهترین روش را برای کسب سود به‌کار می‌گیرد. درصورت افزایش قیمت، بات معامله‌گر والکس سفارش‌ها را در قیمت تعیین‌شده به فروش می‌رساند و چنانچه قیمت کاهش پیدا کند، سفارش خرید را در قیمتی تعیین‌شده پیش می‌برد.

صرافی ارز دیجیتال والکس با قوی‌ترین پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرافی والکس یک بات معامله‌گر حرفه‌ای را ارائه داده و هدف آن انجام معاملات به‌صورت هوشمند است که برای فعال‌سازی آن به راحتی و از درون خود برنامه می‌توان اقدام کرد.

هدف صرافی ارز دیجیتال والکس

یکی از مهم‌ترین هدف‌ها در این صرافی مدرن، پشتیبانی همه‌جانبه و سودمند است. خوشبختانه این صرافی مخاطبان خود را در تمامی مراحل یاری کرده و آن‌ها را از کلیه رویدادها مطلع می‌سازد. همچنین والکس همواره در تلاش است که پروژه‌های جذاب و منحصربه‌فرد دنیا را در دسترس کاربران خود قرار دهد. استراترژی آن برای خرید ارز دیجیتال، شامل موارد مهمی است نباید از آن‌ها غافل شد. برخی از مهم‌ترین عوامل عبارت‌اند از:

  • در نظر داشتن پتانسیل رشد

  • میزان تقاضای یک ارز دیجیتال در بازار

  • مدیریت ریسک

  • حفظ دارایی کاربران

  • امنیت بالا

قبل از انتخاب صرافی خود تحقیق کنید

امروزه بر تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، افزوده شده که هرکدام خدمات و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته باید توجه داشته باشید که کلیه این صرافی‌ها معتبر نیستند و قبل از انتخاب، می‌بایست در ارتباط با ویژگی‌های هر یک خوب تحقیق کنید. والکس به‌عنوان محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، از ارزهای بسیاری پشتیبانی کرده و با محیط کاربری بسیارساده‌، امکان فعالیت و معامله را در کلیه ساعات شبانه‌روز توسط کاربران و بات‌ها، فراهم کرده است.

مطالب ذکرشده تشویق یا تبلیغی جهت سرمایه‌گذاری نبوده و تنها برای افزایش اطلاعات بیان شده است. جهت جلوگیری از دست رفتن سرمایه، بهتر است کلیه معاملات و خرید و فروش‌ در بازار ارز دیجیتال توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود تا از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری به عمل آید. راه‌های ارتباطی با صرافی ارز دیجیتال والکس:

/https://wallex.ir

support@wallex.ir

۰۲۱-۹۱۰۰۲۲۷۵

۰۲۱-۹۱۰۰۶۵۵۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha