۰ نفر

وابستگی حجاب‌بانان به مترو تکذیب شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 813345
وابستگی حجاب‌بانان به مترو تکذیب شد

سخنگوی شورای شهر تهران، خبر وابستگی حجاب‌بانان به متروی تهران را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران در جریان دویستمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری اظهار کرد: در شورای شهر تهران ارتباط خوبی میان سخنگو و اصحاب رسانه وجود داشته و دارد و همواره سعی شده است حتی با رسانه هایی که انتقاد سازنده‌ای داشتند ارتباط خوبی برقرار شود.

وی به انتشار مطلبی در یکی از رسانه‌ها  به نقل از خود در مورد فعالیت حجاب‌بان‌ها در مترو تهران ذیل معاونت فرهنگی مترو تهران را تکذیب کرد و افزود: یکی از رسانه‌ها هفته گذشته با بنده گفت‌وگویی داشت، دیروز متن مصاحبه را مشاهده کردم و پس از اصلاح و تایید برای خبرنگار ارسال کردم اما متاسفانه در شیطنت رسانه‌ای عنوان و تیتر مطلب دچار تغییراتی شد که خوراک رسانه‌های معاند را ایجاد کرد؛ موضوع حجاب‌بان‌ها که توسط معاونت فرهنگی مترو فعالیت می‌کنند در مصاحبه بنده وجود ندارد و بهتر است رسانه‌ها امانت‌دار مطالب باشند و مطالب گفت‌وگوها را دقیق و کامل منتشر کنند.

نادعلی افزود: رسانه‌های معاند سال‌هاست در تلاش هستند به موضوع حجاب بپردازند و هدفشان ضربه زدن به اصل نظام است و با وارونه جلوه دادن مطالب در برخی رسانه‌ها خوراک این رسانه‌ها تامین می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:  حجاب مسئله نخست کشور نیست و این موضوع از منظومه فکری مقام معظم رهبری نیز بر می‌آید؛ اما اجرای حکم خدا وظیفه ماست و از امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم حتماً حمایت می‌کنیم؛ همچنین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از  شورای حجاب و عفاف  دعوت می‌کند تا گزارش فعالیت خود را در مترو و ...  ارائه کند.

به گزارش تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سخنان نادعلی گفت: در ارتباط با این موضوع باید فکری کرد به طوری که برخی از رسانه‌ها جلوی چشم ما مطالب را وارونه جلوه می‌دهند و نباید از این موضوع به سادگی گذشت.

پرویز سروری؛ نایب‌رئیس شورای شهر تهران نیز در جلسه امروز به طرح "من شهردارم" اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار ارائه شده تاکنون ۳۵۰ هزار نفر در سامانه طرح "من شهردارم" برای اولویت‌بندی پروژه‌های شهرداری تهران ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این خبر مسرت‌بخشی است و شاهد مشارکت مردم در مدیریت شهری هستیم و این موضوع رویکرد دوره شورا در دوره ششم است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در کمیسیون برنامه و بودجه نیز طرحی تحت عنوان بودجه مشارکتی پیش‌بینی شد که در قالب آن بتوانیم از نخبگان محلات برای اولویت‌بندی و بودجه‌ریزی پروژه‌ها استفاده کنیم و طرح "من شهردارم" طرح تکمیلی آن است و شهروندان می‌توانند در اولویت و مشخص شدن پروژه‌ها مشارکت داشته باشند.

به گزارش تسنیم، مهدی چمران در جلسه امروز به رصدخانه شهر تهران اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ارزنده در دوره‌های گذشته راه‌اندازی این رصدخانه بود اما متاسفانه در دوره قبلی هیچ توجهی به این موضوع نشد.

وی تصریح کرد: در قالب رصدخانه شهر تهران تمام حرکت‌های شهرسازی شهر تهران به ثبت می‌رسد و اطلاعات این رصدخانه می‌تواند در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha