۱ نفر

اهدای نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» به سپ

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبر: 813174
اهدای نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» به سپ

شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) توانست نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» را کسب کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) توانست نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» را کسب کند.

چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری امروز (دوشنبه 20 آذر ماه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. این رویداد با حمایت و همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی وزارت صمت، دانشگاه صنایع و معادن، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن توسعه و بهره‌وری ایران برگزار شد. نمایندگان وزارت صمت، نمایندگان و بنیان‌گذاران واحدهای برتر صنعتی و اقتصادی کشور، چهره‌های تاثیرگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب و کار از حاضرین و مدعوین این اجلاس بودند. شرکت سپ به پاس سال‌ها فعالیت درخشان در صنعت مالی کشور و کوشش در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات برتر در حوزه پرداخت، لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری را تحت عنوان نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» دریافت کرد. شایان ذکر است که مدیران و سازمان‌های برگزیده اقتصادی در این اجلاس مطابق ماده 20 سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برگزیده شدند.

بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به ‌منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده ساختن انتظارات مشتریان، تغییر نگرش در فرایند تولیدات باکیفیت ، برقراری سیستم رضایت‌مندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی با تأکید بر استانداردسازی محصولات، خدمات و چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی را از جمله مهم‌ترین اهداف چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری می‌توان برشمرد.

سپ به تازگی و در آخرین رتبه‌بندی نشریه «نیلسون ریپورت» نیز توانست به عنوان برترین شرکت حوزه پرداخت در خاورمیانه در کنار بزرگان صنعت مالی، جایگاه دوازدهم جهان را به خود اختصاص دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha