۰ نفر

عرضه روغن موتور با قیمت دولتی در آیتول شاپ

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 813147
عرضه روغن موتور با قیمت دولتی در آیتول شاپ

برای مالکان خودرو که به دنبال خرید روغن موتور اصل با نرخ مناسب هستند یک خبر خوب داریم، «آیتول شاپ» این امکان را برای مالکان خودرو فراهم کرده است تا باکیفیت‌ترین روغن موتور را با نرخ دولتی خریداری کنند

این سامانه فروشگاهی، در واقع پلتفرم جامع فروشگاهی آیتول است که در پاسخ به نیاز مالکان خودرو، مبنی بر خرید بر بستری امن با قیمت مناسب راه‌اندازی شده است و هم اکنون بیش از 2000 محصول از طریق این بستر به کاربران عرضه می‌شود که روغن موتور از مهمترین محصولات این سامانه است.

مالکان خودرو می‌توانند با مراجعه به آیتول شاپ، روغن موتور مورد نظر خود را از میان برندهای موجود انتخاب و بدون نگرانی نسبت به اصالت کالا برای خرید روغن موتور اقدام کنند. برای پرداخت هزینه هم خریداران می‌توانند به صورت دلخواه از میان شیوه‌های آنلاین یا حضوری، عملیات پرداخت را انجام دهند. به این ترتیب، اگر تمایل به پرداخت آنلاین داشته باشند، خرید آنها از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین نهایی می‌شود و در صورتی که پرداخت حضوری یا پرداخت در محل را انتخاب کنند، می‌توانند پس از تحویل کالا در محل مورد نظرشان، هزینه خرید روغن موتور را از طریق دستگاه پوز پرداخت کنند.

عرضه روغن موتور با قیمت دولتی در آیتول شاپ

مزیت خرید روغن موتور از آیتول شاپ،خرید کالای با اصالت و اورجینال با نرخ دولتی است. به این ترتیب خریداران نگرانی بابت اصل یا تقلبی بودن محصول خریداری شده نخواهند داشت.

این نکته را مد نظر قرار دهید که تضمین اصالت کالا، فقط مربوط به محصول روغن موتور نیست و به دلیل تامین کالاهای آیتول شاپ از تولیدکننده و واردکننده اصلی، تمام محصولات آن با کمترین قیمت، در مقایسه با رقبا به فروش می‌رسد؛ به عنوان مثال روغن موتور لیکومولی 5w-40 Top Tec SN حجم 5 لیتری که در بازار قیمتی در حدود 3 میلیون و 500 هزار دارد، در آیتول شاپ با 11 درصد تخفیف و با قیمت 3 میلیون و 126 هزار تومان به فروش می‌رسد و یا روغن موتور آیسین Aisin مدل 10W-40 SN PLUS حجم 4 لیتری که در بازار، قیمتی در حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان دارد، در آیتول شاپ با تخفیف 23 درصدی و با قیمت یک میلیون و 715 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین روغن موتور بهران سوپر پیشتاز40w-10  که در بازار با قیمت ۴۳۰هزار تومان عرضه می‌شود، در آیتول شاپ با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

به صورت کلی می‌توان گفت که ضمانت اصالت محصولات، امکان پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت محصول در صورت معیوب یا مغایر بودن محصول ارسالی با آنچه سفارش داده است و همچنین ارسال به سراسر کشور از مزایای خرید از آیتول شاپ است.

آیتول شاپ به عنوان بستر فروشگاهی سامانه جامع خدمات خودرویی آیتول، در راستای تحقق وعده این برند مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران در لیست خدمات آیتول قرار گرفته است. چشم­انداز آیتول­ شاپ، تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم خدمات جامع و فروشگاهی خودرویی در ایران است تا با ایجاد بسترهای جدید ارتباط با مشتریان، تنوع محصولات و دسترسی سریع‌ به کالا، کیفیت ارائه خدمات را ارتقا بخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha