۲ نفر

به گزارش سرویس مواد غذایی اقتصادآنلاین؛

مغز گردوی سرخ چیست و چه خواصی دارد؟ + لیست قیمت انواع گردو

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 812964
مغز گردوی سرخ  چیست و چه خواصی دارد؟ + لیست قیمت انواع گردو

در این مطلب به بررسی قیمت انواع گردو می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ نهال گردو توسرخ در کالیفرنیا برای اولین بار تولید شد یکسری تلفیق هایی صورت گرفت تا گردو باکیفیت تری ارائه شود.این گردو خیلی انتخاب مردم نبود اما بعد از آنکه همه با طعم و کیفیت مطلوبش آشنا شدند متوجه شدند ارزش کاشت را دارد.

این گردو دارای عطر و طعم  و رنگ عالی است .از این رو قیمتش نسبت به بسیاری از گردوهای رنگ قهوه ای بالاتر است.اگر این گردو را بر سر میز و چیدمان خود قرار دهید حتما شاهد زیبایی های بیشتری خواهید شد.با یک کلمه ای می توان گفت زرق و برق خوبی را نصیب میز شما می کند.

ویژگی و مشخصات نهال گردو توسرخ

مغزهای گردو قرمز اندازه ای متوسط دارد که در بازار و در میان کشاورزان بسیار فروش دارد و مطلوب است.عملکرد متوسط تا زیادی را از نهال گردو توسرخ مشاهده خواهید کرد.دیررس است اما بدلیل باردهی خوبی که دارد می توان برداشت خوبی از آن داشت.

مغز قرمزی داخل پوسته را گرفته که اندازه نسبتا متوسطی است و در میان بازار کشاورزان بیشترین محبوبیت را دارد. طبق بررسی های که مجله نوین گردو بعلم آورده است باید نیاز گرما و سرمای این رقم تامین شود تا به رشد و بازدهی برسد که نیاز سرمایی آن حدود ۱۰۰۰ ساعت است.

معمولا برداشت این رقم گردو را در سپتامبر و یا اکتبر گفته اند.خودمثمر است.از دسته گردوهایی است که می تواند به دلیل کیفیت و جذابیت در رنگ بسیار به چشم بازاریان و خریداران گردو بیاید.

خاصیت گردو توسرخ

گردو توسرخ از لحاظ رنگ با دیگر ارقام متفاوت است اما از نظر خواص و طعم همانند دیگر گردوهاست.مصرف گردو توسرخ به افزایش سلامتی بسیار کمک می کند.

اگر برخی از کودکان گردو نمی خورند می توان به خاطر رنگ گردو توسرخ به آنها از این گردو داد تا از خاصیت گردو آنها را بهره کند کنید.

  • گردو توسرخ و پیشیگیری و درمان دیابت

دیابت از بیماری های خظرناکی است که اگر برنامه و رژیم غذایی خود را در آن رعایت نکنید در نهایت می تواند منجر به مرگ شود.مصرف گردو توسرخ موجب کاهش فشارخون و دیابت می شود.

  • خواص گردو توسرخ و افزایش انرژی

مصرف خوراکی ها و غذاهایی که ناسالم هستند و دارای چربی مضر می باشند می تواند بیماری هایی را به همراه داشته باشد.استفاده از خوراکی و چربی های اشباع نشده مثل گردو توسرخ می تواند انرژی چند برابری را به بدن بدهد.

  • خواص گردو توسرخ و تقویت حافظه

گردو توسرخ به دلیل داشتن میزان بالای امگا۳ به تقویت حافظه کمک کرده و با استفاده از آن از بیماری قلبی در امان خواهید بود.

از خواص گردو توسرخ هر چه بگوییم کم است دارای فیبر بوده و برای رفع یبوست مفید است.دارای ویتامین هاست و برای زیبایی و افزایش انرژی عالی است.

چربی اشباع نشده و امگا دارد که می تواند از بهترین خاصیت های گردو باشد.

جمع بندی نهایی

نهال گردو توسرخ جزو ارقام متفاوت و بی نظیر در میان دیگر نهال ها است.گردوهایی به رنگ سرخ تولید کرده که طعم و رنگ عالی دارد.

خواص این گردو بالاست و برای کاهش فشارخون – کاهش دیابت – افزایش انرژی و .. مفید است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت مواد غذایی در بازار به سرویس "مواد غذایی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گردو
نام محصول مقدار قیمت / تومان
مغز گردو پیکان امریکا یک کیلو گرم ۱,۳۰۰,۰۰۰
مغز گردو درجه ۱ آذرشهر ۵۶۵,۰۰۰
مغز گردو تویسرکان سفید ۵۴۰,۰۰۰
مغز گردو شکسته ۳۸۵,۰۰۰
گردو پوست کاغذی ایرانی سفید ۲۶۱,۰۰۰
گردو باپوست پیازی نازک تویسرکان ۲۸۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    الکیه
  • رضا IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    آدرس پخش این محصول اگر امکان دارد برایم ایمیل نمایید