۰ نفر

۱۱ روز تا پایان مهلت ارسال ایده های نوآورانه مانده است/ ایده پردازان زودتر اقدام کنند

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 812932
۱۱ روز تا پایان مهلت ارسال ایده های نوآورانه مانده است/ ایده پردازان زودتر اقدام کنند

تا پایان مهلت ارسال ایده های نوآورانه چهارمین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) تنها ۱۲ روز باقیمانده است.

اقتصاد آنلاین _سمانه ناغی: چهارمین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) با هدف شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده ‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

مهلت ارسال ایده های نوآورانه جشنواره اینوماین تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ عنوان شده که از این مدت زمان تنها ۱۲ روز باقیمانده است. با توجه به محدودیت زمان، ایده پردازانی که قصد ثبت طرح های خود در سامانه الکترونیکی را دارند، زودتر اقدام کنند.

محورهای چهارمین جشنواره اینوماین
اقتصاد چرخشی معدن و صنایع معدنی (فناوری های مرتبط با بازیابی باطله ها و پسماندهای معدنی و استفاده از منابع ثانویه مواد معدنی، معدنکاری شهری و...)، معدنکاری، اقتصاد و بهره وری سبز (روش ها، فرآیندها، تجهیزات و فناوری های نوین در معدنکاری سبز و کاهش آلاینده ها و گازهای گلخانه ای در معدن و صنایع معدنی)، انرژی های پاک (فناوری های نوین در زنجیره تامین مواد معدنی و مصرفی در تولید انرژی های تجدید پذیر و نو، تجهیزات، ذخیره سازی، انتقال و بکارگیری انرژی های پاک در معادن و صنایع معدنی)، فناوری ها یا روش های نوین اکتشاف (دورسنجی، اکتشاف ذخایر عمیق و پنهان، دوردست و صعب العبور، زیر دریا)، فناوری های نوین بهره برداری و استخراج (استخراج ذخایر عمیق، تجهیزات بومی سازی قطعات و ماشین الات پیشرفته و...)، فناوری ها ی نوین فراوری مواد معدنی و مرتبط با تکمیل زنجیره ارزش فلزات ،عناصر استراتژیک و توسعه صنایع پایین دستی (تولید مواد و آلیاژهای جدید و خاص و... ، فناوری های نوین در بومی سازی و تعمیق ساخت داخل تجهیزات، قطعات و ماشین الات پیشرفته زنجیره معدن و صنایع معدنی، فناوری های نوین در عارضه یابی، افزایش بهره وری و کاهش مصارف (آب، انرژی مواد اولیه)، بهبود فرآیند های تولید درمعادن و صنایع معدنی بخصوص در صنایع مس،فولاد، آلومینیوم، سرب و روی، طلا، فناوری های نوین در حوزه صنعت نسل ۴ معدن (اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، کلان داده و... در بخش معدن وصنایع معدنی) و بکارگیری فناوری ها و تجهیزات نوین در صنایع معدنی بخصوص در صنایع فولاد، آلومینیوم، سرب و روی، طلا، ذغالسنگ و عناصرنادرخاکی و استراتژیک عنوان شده است.

در چهارمین جشنواره اینوماین، ایمیدرو به عنوان سازمان توسعه ای که رسالت آبادانی و رشد بخش معدن و صنایع معدنی را دارد، طرح زیست بوم بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) به عنوان تسهیلگر جدب و توسعه ایده های نوین در معادن و صنایع معدنی کشور و موسسه پژوهشی مشترک ایمیدرو و دانشگاه تهران (یونیدرو) با شناسایی و جذب طرح های نوآورانه، زمینه حمایت از طرح‌های نوآوران و نخبگان کشور را فراهم می کنند. ایده پردازان می‌توانند ایده های پیشنهادی خود را در نشانیwww.inomine.ir ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha