۰ نفر

یکی از اصلی‌ترین شبکه‌های پولشویی منهدم شد

۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰
کد خبر: 812782
یکی از اصلی‌ترین شبکه‌های پولشویی منهدم شد

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز اظهار کرد: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸ میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته ۳۵ هزار حساب اجاره‌ای بانکی مرتبط با این سایت‌ها شناسایی و مسدود شده است.

 او با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ درگاه پرداخت موسوم به «پرداخت می» با دستور قضایی مسدود شده است، گفت: بازداشت‌شدگان هم اکنون با اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و پولشویی در بازداشت به‌سر می‌برند و با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پرونده در قالب مدیریت پرونده‌ای مهم با نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و توسط بازپرس ویژه جرایم امنیتی شیراز و اداره کل اطلاعات استان فارس ادامه دارد.

 او بیان کرد: جنبه گوناگون پرونده همچنان در حال بررسی کارشناسی و تحقیقات قضایی است و امکان شناسایی ابعاد جدید در این پرونده وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: طبق نظرات اولیه کارشناسی عایدی اعضای شبکه مذکور در راه اندازی و هدایت درگاه یاد شده بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha