۰ نفر

افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد زنجان

۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
کد خبر: 812777
افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان گفت: افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد زنجان خبرداد و گفت: خیران زنجانی در برنامه‌های کمیته امداد۲۵۷میلیارد تومان مشارکت کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، روح الله صالحی اعتماد مردم را مهمترین سرمایه برای موفقیت این نهاد دانست و افزود: این اعتماد روز به روز افزون‌تر می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم و خیران باعث پیشبرد بهتر برنامه‌های این نهاد در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه شده است، اظهار کرد: نمود مشارکت مردمی در برنامه‌های این نهاد مساعدت ۲۵۷ میلیارد تومانی خیران برای دستگیری از نیازمندان بوده که از ابتدای سال محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه کار و فعالیت نهاد کمیته امداد در سایه برنامه‌های محرومیت‌زدایی نظام، ترویج همدلی، نوع‌دوستی و کمک مومنانه به اقشار نیازمند جامعه است، گفت: اعتماد افزایی در جامعه و اطمینان‌بخشی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی از طریق کار جهادی عالمانه و با تدبیر، با هدف پای کار آوردن اقشار مختلف مردم باید از اولویت‌های کاری مهم در بخش‌های مختلف کاری این نهاد باشد.

صالحی افزود: خیران نیک‌اندیش و مردم مطمئن باشند این نهاد امانت‌دار انفاق، احسان و کمک‌های آن‌هاست و وجوه و نذورات مردم را در کمترین زمان به دست نیازمندان واقعی می‌رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha