۰ نفر

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت حفظ آبروی اشخاص در روند رسیدگی به پرونده‌ها

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
کد خبر: 812635
ضرورت حفظ آبروی اشخاص در روند رسیدگی به پرونده‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل بر ضرورت حفظ آبروی اشخاص در روند رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی به آن دسته از پرونده‌های فساد اقتصادی که اذهان جامعه را درگیر می‌کند، باید سریع و خارج از نوبت باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله عاملی، امروز ۱۶ آذر در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: «اخلاص در کار» و «انصاف در امور» از اوصاف برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است و خدا را شاکر هستیم که آقای اژه‌ای با تجربه‌ای ۴۰ ساله در قوه قضاییه، امروز در مسند خطیر ریاست این دستگاه قرار دارد.

وی‌ افزود: اگر بخواهیم به مهم‌ترین مطالبات از دستگاه قضا اشاره کنیم، باید از «تحقق عدالت در همه مقوله‌ها»، «تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها»، «اصلاح تلقی و باور مردم نسبت به دستگاه قضا»، «اصلاح قوانین ناکارآمد» و «ضرورت رسیدگی به ترک فعل‌ها» صحبت کنیم.

آیت‌الله عاملی بر ضرورت حفظ آبروی اشخاص در روند رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی به آن دسته از پرونده‌های فساد اقتصادی که اذهان جامعه را درگیر می‌کند، باید سریع و خارج از نوبت باشد.

در ادامه، جهانگیرزاده، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در این جلسه خواستار اجرای کامل مصوبه منطقه آزاد تجاری استان اردبیل شد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: اجرای کامل صورت جلسه‌های حد نگاری، از جمله مطالبات جدی عشایر شمال این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha