۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

چرا این روزها بازار سفر ایرانی‌ها به عمان خیلی داغ شده است؟ + لیست قیمت تورهای عمان

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 812212
چرا این روزها بازار سفر ایرانی‌ها به عمان خیلی داغ شده است؟ + لیست قیمت تورهای عمان

بررسی هزینه تور مسافرتی عمان ویژه آذر ماه ۱۴۰۲ به شرح ذیل است؛

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛عمان به دلایلی از جمله نزدیک ایران و عمان، روابط پایدار میان دو کشور، درامد بالا، نرخ بیکاری کم، اسانی اخذ ویزا و ارزش پول بالا به عنوان یکی از بهترین کشورها

برای مهاجرت ایرانیان معرفی شده است.

عوامل زیادی وجود دارد که در کنار یکدیگر باعث می‌شود عمان به عنوان یکی از مقاصد مناسب به حساب آید. به عنوان مثال می‌توانیم اشاره کنیم که کشور عمان در میان پیوند مسیرهای تجاری شرق و غرب قرار دارد. در نتیجه می‌تواند بازارهای اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و آفریقا را به هم متصل نماید. از سوی دیگر باید توجه کنید که دولت عمان تلاش‌های زیادی را در جهت اینکه اقتصاد عمان رونق پیدا کند انجام داده است. لازم به ذکر است که دولت عمان تمام توجه خود را روی موارد زیر گذاشته است.

    توسعه تولید
    گسترش لجستیک
    توسعه معدن
    گسترش گردشگری
    توسعه شیلات
    گسترش آموزش
    توسعه‌ی مراقبت‌های بهداشتی
    گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات
    تشویق مشارکت‌های دولتی و خصوصی

جالب است بدانید که کشور عمان به افراد سرمایه گذاری که اقدام به ثبت شرکت در عمان می‌کنند حق مالکیت صددرصدی بدون احتیاج به شریک عمانی می‌دهد. از سوی دیگر توجه کنید که مدارس خصوصی و بین المللی زیادی در کشور عمان تاسیس شده است که باعث مهاجرت افراد زیادی به این کشور شده. به همین علت کشور عمان می‌تواند مقصد بسیار مهمی برای افرادی که در این کشور فرزند دار شده‌اند به حساب آید. لازم به ذکر است که این مدارس از لحاظ آموزشی کیفیت بسیار بالایی دارند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی به مسقط عمان و اقامت در هتلBest Western قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۲۹,۱۷۰,۰۰۰ تومان است و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۴۶,۴۳۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلCaesar Hotel برای همین مدت اقامت  در سفر رفت و برگشت به مسقط قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۱۴,۱۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور عمان ( ۴ روز / آبان ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Best Western ۵
 
۲ تخته ۲۹,۱۷۰,۰۰۰
۱ تخته ۴۶,۴۳۰,۰۰۰
Caesar Hotel ۳ ۲ تخته ۱۴,۱۵۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۷,۰۰۰,۰۰۰
Garden Hotel ۲ تخته ۱۴,۶۵۰,۰۰۰
۱ تخته ۱۷,۵۲۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 0
    من که داخل این هتل‌ها خوابم نمی‌برد ،برای چای دبشی هاست
  • صابر IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    ۵ روز تور عمان چقدر می‌شود هتل دوتخته
  • NL ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 2
    ملت نون ندارن بخورن برن عمان چکار کنن.واسه عید بزور با یه پراید پوکیده توی چادر کنار خیابون میخابن واسه اینکه دلشون خوشوباشه بگن مسافرت رفتیم