۳ نفر

۱۰ سایت برتر خرید اقساطی کالا و خدمات که باید بشناسید!

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبر: 812153
۱۰ سایت برتر خرید اقساطی کالا و خدمات که باید بشناسید!

خرید اقساطی یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با آن کالا یا خدمات مورد نظر خود را در اقساط ماهانه و با شرایط مناسب تهیه کنید. این روش خرید برای افرادی که دارای درآمد ثابت و منظم هستند و نمی‌توانند هزینه کلی کالا یا خدمت را یکجا پرداخت کنند، بسیار مناسب است. اما خرید اقساطی کالا و خدمات را از کجا انجام دهیم؟ آیا همه سایت‌های خرید اقساطی معتبر و قابل اعتماد هستند؟

در این بخش ۱۰ سایت برتر خرید اقساطی کالا و خدمات را به شما معرفی کنیم که با توجه به معیارهایی مانند اعتبار، کیفیت، قیمت، تنوع و خدمات پس از فروش انتخاب شده‌اند. این سایت‌ها را می‌توانید به عنوان منابع مطمئن و معتبر برای خرید اقساطی کالا و خدمات در نظر بگیرید و با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

  1. لندو

لندو یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین سایت‌های خرید اقساط کالا و خدمات در ایران است که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش را با نام «ایران رنتر» آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان شریک تجاری بانک آینده فعالیت می‌کند.

این پلتفرم مشتریان را برای خرید قسطی کالا و خدمات محدود نمی‌کند، بلکه با ارائه «لندو کارت» که یک «کارت اعتباری خرید» عضو شبکه شتاب است، اجازه می‌دهد مشتریان بدون هیچ محدودیتی از تمامی دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های آنلاین خرید کنند. مهم‌ترین امتیاز مثبت این پلتفرم عدم درخواست چک و ضامن برای دریافت لندو کارت است. برای دریافت این کارت اعتباری، مراحل ثبت‌نام را به صورت کاملا اینترنتی انجام می‌دهید و مقدار وام و تعداد ماه‌های بازپرداخت را انتخاب می‌کنید. بعد از اعتبارسنجی از طریق بانک آینده، لندو کارت برای شما ارسال می‌شود.

این پلتفرم با ارائه‌ی ایده‌های نوآورانه، رشد چندین برابری را نسبت به سایر پلتفرم‌های خرید اقساطی کالا و خدمات در سال‌های اخیر تجربه کرده است. اما این رشد به مذاق برخی از رقبا و سودجویان خوش نیامده و سعی کردند لندو را با کلیدواژه‌هایی همچون «کلاهبرداری لندو» بدنام کنند. درحالی‌که مجموعه لندو یک مجموعه‌ی ثبت شده به صورت قانونی و دارای مجوز از بانک آینده است که مدرن‌ترین تسهیلات خرید اقساط را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

  1. اسنپ پی

یکی از سرویس‌های جدید اسنپ امکان خرید اقساطی کالاهای مختلف را به کاربران می‌دهد. در بخش خرید اعتباری پلتفرم اسنپ، انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم ورزشی و... فروشگاه‌های تایید شده را به صورت قسطی ارائه می‌شوند.

۱۰ سایت برتر خرید اقساطی کالا و خدمات که باید بشناسید!

در حال حاضر اقساط اسنپ ۴ ماهه است و اعتباری که در اختیار فرد قرار می‌گیرد با توجه به مدت استفاده و نحوه پرداخت‌های فرد در پلتفرم اسنپ تعیین می‌شود. در صورتی که پرداخت اقساط را به موقع انجام دهید، در ماه‌های آینده اعتبار بیشتری برای خرید قسطی خواهید داشت. البته مهم‌ترین نقطه ضعف این سیستم کوتاه بودن دوره اقساط و شرایط سخت شروع برای افرادی است که حساب اسنپ نداشته‌اند.

  1. قسطی آنلاین

قسطی آنلاین از قدیمی‌ترین سایت‌های خرید اقساطی کالا و خدمات در ایران است. این سایت از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول بازی، ساعت هوشمند، تلویزیون و دوربین عکاسی را به صورت قسطی ارائه می‌دهد. هزینه تعمیر گوشی موبایل و لپ‌تاپ را هم می‌توانید با قسطی آنلاین به صورت اقساط پرداخت کنید.

  1. تهران قسطی

فروشگاه اینترنتی تهران قسطی در زمینه فروش قسطی سیستم‌های کامپیوتری، لپ‌تاپ و گوشی موبایل فعالیت می‌کند. این وب‌سایت از سال ۱۳۸۷ فعالیت خودش را شروع کرده و خدمات خود را با گارانتی معتبر ارائه می‌دهد.

برای خرید از این وب‌سایت باید یک چهارم مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت در نظر داشته باشید و مابقی مبلغ به صورت اقساط ۴ تا ۲۴ ماهه قابل پرداخت است. سقف مبلغ خرید از سایت نیز بعد از اعتبارسنجی مشخص خواهد شد.

  1. کالا قسطی

فروشگاه اینترنتی کالا قسطی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی خرید اقساط است که با ارائه طرح‌های خرید اقساطی با حکمت کارت، کرامت کارت، چک صیادی، بازنشستگان یا مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، فرهنگیان (اتما) و بیمه ملت، شرایط خرید قسطی را فراهم کرده است. انواع لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال در این وب‌سایت با بازپرداخت کوتاه‌مدت و بلندمدت برای خرید در دسترس مشتریان هستند.

۱۰ سایت برتر خرید اقساطی کالا و خدمات که باید بشناسید!

  1. الوقسطی

الوقسطی وب‌سایتی است که می‌توانید از آن برای خرید اقساطی لوازم خانگی، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، گوشی موبایل، کنسول بازی و... استفاده کنید. شرایط اقساط در این وب‌سایت به صورت منعطف طراحی شده تا امکان استفاده از اقساط ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، اقساط با چک و حتی خرید نقدی با کمترین قیمت برای مشتریان فراهم باشد.

  1. بای چک

سامانه بای چک که از سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده، بعد از اعتبارسنجی مشتری، امکان خرید اقساط انواع کالاها را فراهم می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید کالاهای بزرگ و کوچک، از گوشی موبایل و لوازم صوتی و تصویری گرفته تا انواع لوازم خانگی و موتورسیکلت را به صورت قسطی خریداری کنید. علاوه بر این خدمات قسطی مثل تورهای مسافرتی نیز در این پلتفرم ارائه می‌شود.

  1. ازکی وام

پلتفرم ازکی وام امکان خرید قسطی از فروشگاه‌های همکار خود را برای مشتریان فراهم کرده است. با دریافت اعتبار ازکی می‌توانید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، پوشاک و لوازم شخصی، بیمه و... را به صورت قسطی بخرید. سقف اعتبار افراد بعد از اعتبارسنجی مشخص می‌شود و بعد از دریافت اعتبار امکان خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی وجود دارد. 

  1. وامسی

پلتفرم وامسی یکی دیگر از سایت‌های اینترنتی است که امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را فراهم کرده است. در این پلتفرم بعد از ثبت نام و اعتبارسنجی، امکان خرید کالاها از فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی طرف قرارداد وامسی فراهم می‌شود. برای دریافت اعتبار وامسی نیاز به چک دارید و اقساط خرید می‌تواند ۶ ماهه، ۹ ماهه یا ۱۲ ماهه باشد.

  1. نفیس ۲۴

آخرین پلتفرمی که برای خرید قسطی کالاهای مختلف پیشنهاد می‌کنیم، فروشگاه نفیس ۲۴ است. در این فروشگاه بیش از ۱۰۰۰ قلم کالا و لوازم خانگی برای خرید قسطی مشتریان فراهم شده که با گارانتی معتبر عرضه می‌شوند. برای خرید لوازم خانگی بد نیست نگاهی به این وب‌سایت بیندازید و بعد از مطالعه‌ی شرایط اقساط آن، برای خرید کالاهای قسطی اقدام کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نعمت اله انوری DE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    7 0
    , مثبت خوب
  • US ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    عالی. خوب