۰ نفر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛

فضای خراسان جنوبی معطر به عطر ۵ شهید گمنام می شود

۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴
کد خبر: 812105
فضای خراسان جنوبی معطر به عطر ۵ شهید گمنام می شود

استقبال از پنج شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتطامی و خانواده شهدا در فردوگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ فلاحی عصر سه شنبه در دومین جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام گفت: شنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مراسم استقبال از پنج شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتطامی و خانواده شهدا در فردوگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای گمنام با عبور از تعدادی از خیابان‌های شهر بیرجند به کف الشهدا منتقل می‌شوند، افزود: پیکر دو شهید گمنام برای تدفین در روستاهای بارنجگان و استند به زیرکوه منتقل می‌شوند و مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

به گفته وی مراسم وداع با شهدای گمنام هم در حسینیه جماران بیرجند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشتک ملی" خوش آمدی قهرمان" در این خصوص ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: علاوه بر استقبال از شهدای گمنام در مدارس، آموزش و پرورش مسابقات فرهنگی به این مناسبت برگزار می‌کند.

فلاحی تصریح کرد: پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام در روز ۲۶ آذر، سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) همزمان با دیگر نقاط کشور در بیرجند تشییع می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha