۰ نفر

سپ حامی استراتژیک یازدهمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور

۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 811576
سپ حامی استراتژیک یازدهمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور

یازدهمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور با حمایت سپ و بلوبانک برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سپ، ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور از سال ۱۳۹۰ به همت دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را آغاز کرده و این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی و حضور برنامه‌نویسان برتر برای ورود به بازار کار است. یازدهمین دوره این رویداد با حمایت استراتژیک و اختصاصی سپ و بلوبانک  در روزهای 15 الی 17 آذرماه 1402 در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)، برترین شرکت خاورمیانه در صنعت پرداخت از نگاه نشریه نیلسون ریپورت، با هدف آموزش و توسعه برنامه‌نویسی در کشور از این رویداد حمایت می‌کند. آموزش، شناسایی و ایجاد بستر مناسب جهت ورود به بازارکار برای کارجویان مستعد و شاخص از جمله اهدافی است که سپ در یازدهمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی کشور دنبال می‌کند.

بیش از 200 نفر برنامه‌نویس در قالب تیم‌های مختلف در این رویداد به صورت تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا ضمن ارائه توانمندی و تخصص خود در حوزه برنامه‌نویسی با کار تیمی بیشتر آشنا شوند. برنامه‌نویسان در این رویداد در قالب تیم‌های 2 الی 4 نفره در بازه زمانی معین شده می‌بایست به چالش‌های مطرح شده از سوی داوران پاسخ دهند؛ تیم داوری متشکل از اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha