۰ نفر

بهترین قیمت سفارش عمده فرآورده های سلولزی

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبر: 811282
بهترین قیمت سفارش عمده فرآورده های سلولزی

طی سال‌های اخیر و با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست که مهمترین آنها، کاهش قطع درختان است، تقاضا برای خرید محصولات و فرآورده‌های سلولزی افزایش یافته است؛ چرا که این فرآورده‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی ایران تبعات زیست محیطی بسیار کمتری داشته و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌تر هستند. در ادامه با کاربرد این فرآورده‌ها و بهترین راه خرید آنها آشنا می‌شوید:

فرآورده‌های سلولوزی چه کاربردی دارند؟

فرآورده‌های سلولزی یکی از اصلی‌ترین مولکول‌هایی هستند که در دیواره‌ سلول‌های گیاهی یافت می‌شوند. این فرآورده‌ها شامل چیزهایی مانند:

۱. کاغذ: سلولز، به عنوان یک ماده اصلی در تولید کاغذ به کار می‌رود. سلولز از منابع گیاهی مختلف مانند چوب، ساقه گیاهان، الیاف برنج و... به دست می‌آید.

۲. نئوپان: این فرآورده ساخته شده از مقدار زیادی سلولز و فرمالدهید است و در صنعت مصالح ساختمانی، مبلمان و کابینت‌سازی به کار می‌رود.

۳. فیبرهای غذایی: سلولز یک نوع فیبر غذایی است که در مواد غذایی مانند میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شود و نقش مهمی در سلامت دستگاه گوارش انسان دارد.

۴. مواد نساجی و الیاف: الیاف سلولزی مانند ریشه‌های گیاهان نظیر پنبه و لین، در تولید پارچه‌ها و بافت‌های نساجی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این فرآورده‌های سلولزی با استفاده از سلولز، منبع پایداری که در بسیاری از گیاهان وجود دارد، تولید می‌شوند و در صنایع مختلفی از جمله کاغذسازی، صنایع نساجی، ساخت مصالح ساختمانی و غذاها به کار می‌روند.

بهترین مرجع خریداری فرآورده‌های سلولزی

طی سال‌های اخیر شرکت‌های بازرگانی بزرگ، به منظور توسعه صنایع داخلی و تأمین نیازهای اولیه آن‌ها به منابع سلولزی، اقدام به واردات مستقیم این دست فرآورده‌ها از کشورهای مختلف اعم از چین، روسیه و اتریش کرده‌اند.

به این ترتیب فعالان صنایع مرتبط، جهت خرید محصولات سلولزی می‌توانند به صورت مستقیم و بی‌واسطه، محصولات مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنند. پرسال به عنوان مطرح‌ترین واردکننده فرآورده‌های سلولزی، در کنار این خدمت، فروش انواع کاغذ، مقوا و خمیر کاغذ با قیمتی منصفانه و رقابتی را به فروش می‌رساند.

پرسال توانسته‌است طی یک دهه فعالیت دلسوزانه و مسئولانه در این عرصه، فارغ از تمام فشارهای اقتصادی، شرایط تحریمی، نوسانات قیمت ارز و مواردی از این قبیل، نیازهای خریداران را به ساده‌ترین شکل و با مناسب‌ترین قیمت رفع کند. برای دریافت قیمت خرید  fbb(مقوای ایندل برد)، مقوای پشت طوسی، کاغذ وایت تاپ لاینر کوتد، کاغذ کرافت، سک کرافت، انواع خمیر کاغذ (الیاف بلند و کوتاه سفید شده، الیاف بلند و کوتاه سفید نشده( از گروه بازرگانی پرسال همین حالا می‌توانید با شماره پنج رقمی 79885 و یا با شماره مستقیم 26208325-021 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارند.

همچنین گروه بازرگانی پرسال علاوه بر امکان خرید عمده انواع خمیر کاغذ و مقواهای ذکر شده، شرایط خرید کاغذ و مقوای گلاسه را نیز برای متقاضیان محترم فراهم کرده است تا فعالان این حوزه بتوانند از این طریق با امنیت خاطر بیشتر کالایی مرغوب و با کیفیت را با بهترین قیمت ممکن خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha