۰ نفر

مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد؛

رشد ۲۰ و ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک پرویزخان و شوشمی

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبر: 811263
رشد ۲۰ و ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک پرویزخان و شوشمی

مدیرکل گمرکات کرمانشاه از رشد ۲۰ و ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک پرویزخان و شوشمی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی اصغر عباس زاده با اشاره به آمار هشت ماهه صادرات کرمانشاه، اظهار کرد: ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه بیان کرد: در این مدت ۶۵۹ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۴۷۲ دلار کالای صادراتی به وزن یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۷۶۶ تن از طریق گمرک پرویزخان به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: مجموع میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲۰ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ۳۴ درصدی داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه به عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان اشاره و تصریح کرد: کلینکر سیمان، ورق فولادی، میوه و تره بار، میلگرد ساده و آجدار، شمش و ورق فولادی، انواع کاشی، کیک و بیسکویت محصولات پلاستیکی و … از جمله کالاهای صادراتی بوده است.

عباس زاده همچنین به صادرات کالا در گمرک شوشمی تاکید و عنوان کرد: در هشت ماهه سپری شده از سال جاری ۲۶ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۳۲۳ دلار کالای صادراتی به وزن ۱۹۵ هزار و ۷۳۱ تن از طریق گمرک شوشمی به کشور عراق ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۷ درصد و از نظر وزن کاهش ۲ درصدی داشت.

وی به عمده کالاهای صادراتی گمرک شوشمی نیز اشاره کرد و گفت: این کالاها شامل سنگ آهن، میوه و تره بار، ادوات کشاورزی، صنایع دستی از جمله گیوه، سبد و گهواره، گچ ساختمانی، نمک خوراکی، شیره توت محلی، نان شیرینی و… بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha