۰ نفر

تامین سرمایه در گردش دومین مجموعه بزرگ تولید مقوا و کارتن کشور

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۴
کد خبر: 811249
تامین سرمایه در گردش دومین مجموعه بزرگ تولید مقوا و کارتن کشور

معاون وزیر صمت گفت:سرمایه در گردش دومین مجموعه بزرگ تولید مقوا و کارتن کشور در آمل بزودی تامین می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از دومین مجموعه بزرگ تولید مقوا و کارتن کشور در شهرستان آمل از حمایت کامل این وزارتخانه در تامین سرمایه در گردش مورد نیاز برای خطوط توسعه و افزایش تولید این محصول خبر داد.

او افزود: این شرکت و چند واحد دیگر حوزه سلولزی مازندران برای فعال شدن کامل در اولویت نخست دریافت تسهیلات بانکی قرار دارند.

برادران گفت: براساس تفاهم نامه سه جانبه‌ای که میان وزارت اقتصاد و دارایی، صمت و بانک مرکزی انجام شد، بسیار خوشبین هستیم تا نظام بانکی کشوردر بخش صنایع پیشران و تولید که حمایت از آن‌ها به عنوان حجم بالای تقاضای عمومی نیز نسبت به تولید آن‌ها درکشور بالااست، حمایت ویژه وشرایط پرداخت تسهیلات را نیز تسریع کنند.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت، به صادرات ۹۶ میلیون دلاری کارتن ومقوا به همراه بسته بندی محصولات آن‌ها پارسال از کشور به مقصدهای دیگر کشورها خبر داد و افزود: امروزه صنایع بسته بندی غذایی وصنعت تولید کارتن ومقوا به نوعی محرک دیگر صنایع کشور هم هست.

برادران، به ویژگی‌های خاص وقابل بیان شرکت پرند کارتن پویا آمل اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان یکی از واحدهای تولیدی در ارائه تولیدات با بسته بندی‌های باکیفیت و کاملا بهداشتی با استانداردهای بالا به عنوان دومین مجموعه معتبر وقابل اتکا در کشور محسوب می‌شود که درخدمت وهمکار برندهای معتبر تولیدی موادغذایی در این استان و کل کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha