۰ نفر

خبر خوب برای معلمان بازنشسته

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبر: 811107
خبر خوب برای معلمان بازنشسته

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش درحال پیگیری است و به زودی احکام این بازنشستگان صادر می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی فرهادی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است درحال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رتبه‌بندی معلمان گفت: به لطف خدا رتبه بندی تقریبا به پایان رسیده و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذر ماه امسال اعلام کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش نگاه خوبی است، ادامه داد: امسال تاکنون در ستاد،  ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که  افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و انشالله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    آموزش وپرورش خودش موظف است،تکلیف بازنشستگان را روش سازند ، خوب است که ، که واضح می گویند باید فلان صنف واداره تکلیفشان روشن سازد بعد از چند وچندین سال رحمت بر اجدادت ،خوب است ،که بازم هم پرونده یمان تحویل یکی از وزارت های کشور های همسایه برای رسیدگی نمی دهیند این هم یک نعمت است،
  • باباعلی بازنشسته ۱۴۰۱ IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    الان ۱۵ ماه است که بازنشسته شده ایم چرا رتبه بندی ما را نمی دهید چرا پاداش را پرداخت نمی کنید چرا حق والتدریس الان سه ماه شد که کلاس می ریم فردای قیامت چی دارید بگید به زن و بچه ما که داریم با فلاکت زندگی می کنیم این همه دروغ این همه وعده این روز وآن روز از روز حساب و کتاب نمی ترسید
  • سا IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    درووووووغ گناه کبیره است .1400 تا حالا . خسته نشدید .
  • سعید مظاهری بودانی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    با سلام ادب و احترام انشالله خدا کمک کنه بتونید حکم ما بازنشستگان فرهنگی مهر ۱۴۰۰ را بزنید و باقی پاداش را بدهید به خدا خیلی گرفتاریم مشکل داریم ممنون از تلاش های شما تشکر