۰ نفر

محل ذخیره سوخت قاچاق در غرب تهران کشف شد

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 811085
محل ذخیره سوخت قاچاق در غرب تهران کشف شد

حدود ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان رباط کریم طبق اعلام فرمانده انتظامی غرب استان تهران کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار کیومرث عزیزی گفت: به دنبال اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از دپوی مقدار زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در رباط کریم، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا نیز مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی فراجا اقدام به انجام کارهای اطلاعاتی برای شناسایی متهمان کردند.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق شدند، گفت: در ادامه هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد. پس از آن مأموران در عملیاتی با حضور عوامل شرکت نفت در محل مذکور حاضر شده و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

عزیزی با بیان اینکه در جریان بازرسی انجام شده هفت هزار لیتر گازوئیل به همراه آلات و ادوات مربوطه کشف شد، درباره ارزش ریالی اقلام کشف شده نیز گفت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را دستکم ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه دو نفر در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha