۰ نفر

فرمانده سپاه پاسداران:

ما در چندین جبهه با اسراییل و آمریکا می‌جنگیم

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبر: 810966
ما در چندین جبهه با اسراییل و آمریکا می‌جنگیم

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه هر کس که بخواهد عزت، شرف و بزرگی ما را مورد هدف قرار دهد مقابله می‌کنیم، گفت: ما با صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها و فقر و محرومیت نیز می‎جنگیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین سلامی در جمع پیشکسوتان سپاه و بسیج استان قزوین و آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین صبح پنجشنبه در سالن حضرت زهرا (س) برگزار شد با اشاره به کلام امیر مؤمنان اظهار کرد: شما پیشکسوتان سپاه و بسیج حجت‌های بزرگی برای این سرزمین هستید و رشادت و شجاعت‌های شما با افتخار باقی می‌ماند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شما بنیانگذار فرهنگ جهاد بوده‌اید و اگر شما در آن میدان‌های سخت نمی‌جنگیدید، نه ایران و نه هیچیک از سرزمین‌های اسلامی از سلطه ستمگران آزاد نمی‌شد.

وی اضافه کرد: امروز و به خصوص در یک ماه و نیم گذشته دشمن چهره مخوف و بی‌رحم خود را کاملاً نشان داده و نقاب خود را برداشته لذا تصویر واقعی او روشن شده است.

سلامی عنوان مرد: با روی دادن حوادث غزه منطق انقلاب اسلامی درخشید و همه دانستند که انقلاب اسلامی با آگاهی بخشی‌های رهبرش سال‌ها اذهان جهان را نسبت به واقعیت نفرت انگیز استکبار آشنا می‌کرد و در واقع این خود حقیقت بود.

سلامی مطرح کرد: منطق انقلاب می‌گوید که استکبار، دشمن همه بشریت است و امروز می‌بینیم که همه جهان علیه استکبار متحد شده‌اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند بسیج مثل باران بهاری روی تن همه می‌بارد گفت: ما خود را موظف به خدمت به مردم می‌دانیم و خود را امانت‌دار و نه مالک می‌بینیم چرا که در نظام اسلامی حاکمان خادم هستند و باید بال‌های تواضع خود را به سوی مردم و به ویژه مستضعفین که وارثان واقعی انقلاب هستند باز کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین کرد: ما به پیشوایی مستضعفان در وراثت زمین افتخار می‌کنیم و در این مسیر خدمتگزار هستیم و همین خدمت زیباترین افتخار ما است.

وی بیان کرد: ما در چند جبهه با صهیونیست‌ها و با آمریکا می‌جنگیم و با هر کس که بخواهد عزت شرف و بزرگی ما را مورد هدف قرار دهد هم مقابله می‌کنیم اما با فقر و محرومیت نیز می‌جنگیم، ما کشور خود را با این همه عاطفه احساس احساسات دینی شوق انقلابی انفاق و ایثار می‌سازیم.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ایمان عمیق قلبی است که دست‌ها و قدم‌ها را به جلو هدایت می‌کند، اضافه کرد: ایمان عمیق قلبی و احساس برادری سرمایه اصلی ما برای حرکت به سوی افق‌های بلند است.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: ما به واقع در آستانه فتح قله‌های بلند هستیم و این یک واقعیت است ما بر دشمن به اذن خدا به طور کامل غلبه خواهیم کرد و نشانه‌های پیروزی را امروز در جبهه‌های مختلف می‌بینیم.

وی در پایان یادآور شد: مسلمانان در جبهه‌های مختلف با مقاومت و خستگی‌ناپذیری دشمن را در راه مانده و پشیمان کرده‌اند روز به روز بر عزت جبهه اسلامی افزوده شده است این واقعیت ملتی است که به دین اسلام و ولایت تکیه می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha