۰ نفر

آشنایی با ساعت‌های خاص در بازار

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 810931
آشنایی با ساعت‌های خاص در بازار

ساعت مچی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در بین خانم‌ها و آقایان و در هر سنی می‌باشد که به تنهایی می‌تواند تکمیل کننده استایل اشخاص باشد. اما خرید ساعت مچی با طراحی خاص می‌تواند تاثیر دو چندانی روی استایل شما بگذارد. اگر شما هم به دنبال خرید ساعت‌های خاص و متفاوت هستید، پس باید اول با برندهایی که چنین ساعت مچی‌هایی تولید می‌کنند آشنا شوید. در ادامه این برندها را به شما معرفی می‌کنیم.

قبل از خرید ساعت مچی مشخص کنید که:

یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها، قبل از خرید ساعت مچی انتخاب سبک ساعت است. شما باید مشخص کنید که می‌خواهید چه سبک ساعت مچی را برای چه نوع استفاده‌ای انتخاب کنید؟ برای مثال اگر برای استایل ورزشی ساعتی را می‌خواهید انتخاب کنید قطعا ساعت مچی اسپرت و ورزشی مناسب است. همچنین نمی‌توانید یک ساعت کلاسیک و ظریف را در روزهای ورزشی با خود همراه کنید چون احتمال آسیب به آن زیاد است. اما بطور کلی برای استفاده ساعت مچی در مراسم‌ها و مجالس می‌توانید از ساعت‌های غیر اسپرت با سبک دلخواهتان استفاده کنید. برخی به ساعت‌های کلاسیک و مینیمال علاقه مندند برخی به ساعت‌های فشن. برای انتخاب سبک ساعت مچی باید به سلیقه و نوع پوششی که دارید بیشتر دقت کنید. پس قبل از خرید ساعت اورجینال خود، ابتدا مشخص کنید چه سبکی را می‌پسندید و آن را کجا میخواهید استفاده کنید؟ چون قطعا یک ساعت مچی را برای همه موقعیت‌ها نمی‌توانید استفاده کنید.

منظور از ساعت‌های خاص چیست؟

ساعت‌هایی که در طراحی آنها از طراحی‌های غیر معمول و متفاوت استفاده می‌شود را می‌توانیم در دسته بندی ساعت‌های خاص قرار دهیم. یا ساعت‌هایی که در جنس به کار رفته بین اجزایش از متریال‌هایی خاص مانند الماس، سنگ‌های قیمتی، پوست چرم و … استفاده می‌شود. بیشتر در ساعت مچی زنانه شما می‌توانید شاهد چنین متریال‌های متفاوت و زیبا باشد، اما در ساعت مچی مردانه هم به کار گرفته می‌شود. در ادامه چند برند ساعت مچی اورجینال را به شما معرفی می‌کنیم که اکثر طراحی‌های آنها خاص و منحصر به فرد برند خودشان است.

برند ساعت مچی تکس(TACS):

تکس یک برند ساعت ژاپنی است که واقعا طراحی‌های متفاوت و خلاقانه آن در تولید ساعت مچی چشم نواز به نظر میاید. این برند با تاریخچه موفقی که دارد توانسته خودش را در تولید ساعت‌های با کیفیت و مدرن در بین دوست داران ساعت مچی ثابت کند. اکثر ساعت‌های تکس دارای طراحی ترکیب شده از دو سبک مینیمال و فشن هستند. ساعت‌هایی که یا نمایش زمان در آنها متفاوت است یا عقربه‌ها و صفحه نمایش متفاوتی دارند. رنج قیمت ساعت مچی تکس به نسبت کیفیت در تولید و طراحی متفاوتش در رده متوسط و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

آشنایی با ساعت‌های خاص در بازار

برند ساعت مچی فیلیپ پلین (Philipp Plein):

یکی دیگر از برندهای قدرتمند در در طراحی‌های خاص و متفاوت، برند آمریکایی فیلیپ پلین است. این برند حتی در ساعت‌هایی که به نظر طراحی معمولی دارند، از متریال‌های درخشان و جلب و توجه کننده‌ای استفاده می‌کند. اگر به خرید ساعت مچی خاص با طراحی اسکلت یا جمجمه سر علاقه دارید، مدل‌های این برند را پیشنهاد می‌کنیم از دست ندید. این برند گرچه شاید در ایران به قدر کافی شناخته نشده باشد، اما جزو برندهای فشن و محبوب صنعت ساعت سازی محسوب می‌شود.

برند ساعت مچی دیزل (DIESEL):

دیزل که به یکی از برندهای مطرح در تمام عرصه‌های مد و پوشاک محسوب می‌شود، نیازی به تعریف زیادی ندارد. دیزل در تاریخچه طولانی فعالیت حرفه‌ای خود به خوبی توانسته جایگاه برندش را به همه دوستداران صنعت مد ثابت کند. ساعت مچی دیزل هم از این قاعده مستثنی نیست. به خصوص اینکه اکثر مدل‌های ساعت مچی دیزل جزو محبوب‌ترین مدل‌های ساعت مردانه برای آقایان است. ساعت‌های با عرض قاب بزرگ و نمایش چند زمان مجزا به صورت همزمان، خیلی زود توانست توجهات را به سمت این برند جلب کند. و همچنان ساعت‌های دیزل جزو ساعت‌های خاص بازار هستند. اگر قصد خرید ساعت دیزل اورجینال را دارید حتما قبل از آن از اعتبار فروشنده مطمئن شوید و حتما از نمایندگی‌های این برند خریداری کنید.

برند ساعت مچی استورم (STORM):

یکی دیگر از برندهای سرشناس دنیای ساعت، ساعت مچی استورم با اصالت کشور انگلستان است. اگر قصد خرید ساعت‌های فشن با رنگ بندی‌های متنوع دارید یا می‌خواهید ساعت‌تان روی مچ دست حسابی بدرخشد و خود نمایی کند، این برند مخصوص شماست. استورم بصورت خاص از ترکیب رنگبندی‌های شاد و متریال درخشان مانند نگین یا شیشه‌های آینه‌ای برای اکثر ساعت مچی‌هایش استفاده می‌کند. خلاقیت و تصمیمات جسورانه بصورت واضح در طراحی ساعت‌های استورم قابل مشاهدست.

برند ساعت مچی سون فرایدی (SEVEN FRIDAY):

سون فرایدی یکی دیگر از برندهای نسبتا جدید اما موفق ژاپنی است که با طراحی‌های منحصر به فرد خودش جایگاه خوبی در صنعت ساعت سازی ایجاد کرده. ساعت‌های سون فرایدی بخاطر سبک طراحی مدرن و نیمه اسپرت، بیشتر مورد استقبال جوانان بخصوص آقایان قرار می‌گیرند. اکثر ساعت‌های سون فرایدی دارای شکل قاب ترکیبی از دایره و مربع هستند و طراحی صفحه خاصی هم دارند. با اینکه سون فرایدی در رده ساعت‌های لوکس قرار نمی‌گیرد، اما جزو برندهای گران قیمت ساعت مچی است.

خرید ساعت مچی خاص از برند اورجینال

جدا از اینکه در مورد سبک ساعت مچی و طراحی‌های آن باید با دقت تصمیم گیری کنید، درباره برند ساعت و اصالت آن هم باید وسواس بیشتری خرج کنید. خرید ساعت مچی اورجینال و برند بیشترین تاثیر را در استایل ساعت شما خواهد گذاشت. برای اینکه از اصالت ساعت مچی مطمئن شوید، باید به فروشگاه و نمایندگی‌های معتبر فروش ساعت مراجعه کنید. سایت ایران تایمر اولین سایت مرجع ساعت مچی اورجینال در ایران است که بیش از 1 دهه در این زمینه به صورت حرفه‌ای فعالیت کرده. ایران تایمر به عنوان بزرگترین سایت و فروشگاه حضوری ساعت مچی اورجینال در ایران، تنوع محصولاتی بالای 3 هزار مدل و نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی را دارد. 

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha