۰ نفر

نکات کلیدی ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان برای سال ۱۴۰۳

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبر: 810914
نکات کلیدی ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان برای سال ۱۴۰۳

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور نکات کلیدی و مهم در مورد ثبت‌نام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علی صدر با اشاره به شرایط ثبت‌نام در آزمون دانشگاه فرهنگیان گفت: داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)، نوع آزمون خود را «فقط متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم» انتخاب می‌کنند، در صورت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پذیرش دانشجو - معلم حق انتخاب رشته در رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را نخواهند داشت.

وی در مورد داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام، نوع آزمون خود را «متقاضی شرکت در آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم» انتخاب می‌کنند، گفت: نتیجه نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در سال ۱۴۰۳ قبل از انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی اعلام خواهد شد و بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در سال ۱۴۰۳، مهلت چند روزه به این دسته از داوطلبان داده می‌شود که چنانچه از قبولیِ خود در دانشگاه فرهنگیان منصرف شدند، امکان انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را داشته باشند.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان دارای تعهد به دستگاه‌های اجرایی کشور و بورسیه، مجاز به ثبت‌نام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ‌- معلم  در دانشگاه فرهنگیان نیستند.

وی افزود: ضرورت دارد داوطلبان در انتخاب نوع تقاضای خود مبنی بر شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان و یا آزمون سراسری و یا شرکت در هر دو آزمون، دقت کافی را به عمل آورند.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام‌ برای شرکت‌ در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور تا روز شنبه۱۱ آذر ادامه دارد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسحاق IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    کاهش سن دانشگاه فرهنگیان ظلم به استعداد ها وغیره کارشناسی است