۰ نفر

قطع گاز ۲۵۰ هزار ویلا در شمال آغاز شد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 810784
قطع گاز ۲۵۰ هزار ویلا در شمال آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: کار پایش ویلاهای خالی از سکنه و ارسال اخطار قطع گاز برای مالکان از امروز آغاز شده است و گاز مشترکانی که گاز ویلا را قطع نکنند، قطع می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قاسم‌علی مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: با سرد شدن هوا بخشی از گازرسانی به ادارات و مراکز را محدود کرده و در بخش صنایع نیز استفاده از سوخت دوم در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت مصرف گاز در استان نرمال است، افزود: مشکلی در تامین گاز در مازندران و قطعی گاز خانگی نداریم و در تلاشیم با پایداری جریان گاز خانگی صنایع از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره مدیریت مصرف گاز در ویلاها و خانه دومی‌ها در مازندران اظهار کرد: با بالا رفتن تقاضا مصرف گاز از امروز پایش گاز مصرفی خانه دومی‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: ۲۵۰ هزار ویلا و خانه دومی در مازندران داریم که سکونتی افراد در آن ندارند و بخشی از این افراد در داخل استان و بخشی خارج استان سکونت دارند و بحث پایش‌ ویلاهای خالی از سکنه را آغاز کردیم و ماموران گاز بازدیدهای لازم را از این ویلاها انجام داده و اقدام به اخطار به مالکان می‌کنند تا در صورت عدم سکونت گاز ویلا را قطع کنند.

مایلی رستمی ادامه داد: اخطار پیامکی به ساکنان ویلاها داده می‌شود و اگر در قطع گاز کوتاهی کنند بدون هیچ اغماضی با قطعی گاز روبه‌رو می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: بازدید از مراکز آموزشی، ادارات، اماکن نیروهای مسلح بدون هیچ قید و شرطی انجام می‌شود و همه مصرف کنندگان مکلف به رعایت الگوی مصرف گاز هستند.

وی گفت: شاهد بالا رفتن مصرف گاز در شهرستان‌های بابلسر، بابل، آمل، فریدونکنار و محمودآباد هستیم  و بخش خانگی در اولویت گازرسانی قرار دارد به طوری که هم اکنون در استان یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز خانگی داریم و تامین گاز مشترکان خانگی یک اولویت است. همه مشترکان لازم است در دمای آرامش از ۱۸ درجه تا ۲۱ درجه را رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جالبه غرب مازندران کل بومیها وضع مالیشون .توپ..ویلاهای انچنان پنج خوابه زیربنا دویست به بالا .برق .پنجاه هزارتومن گازشون .پنجاه هزارتومن ..