۰ نفر

در گفتگو با اقتصاد آنلاین اعلام شد؛

دستور مقام معظم رهبری به دولت در خصوص معیشت مردم/ ذخیره سازی مکفی کالاهای اساسی در انبارها

۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۴
کد خبر: 810620
دستور مقام معظم رهبری به دولت در خصوص معیشت مردم/ ذخیره سازی مکفی کالاهای اساسی در انبارها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند وضعیت معیشت مردم در شرایط مناسبی قرار نداشته و مقام معظم رهبری دولت را مکلف کرده تا برای وضعیت اقتصادی مردم فکر جدی صورت دهد، اما ذخیره سازی کالاهای اساسی در انبارها به خوبی صورت گرفته و کمبودی از این بابت متوجه کشور نیست.

شهباز حسن‌پور بیگلری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: کالاهایی اساسی به وفور در انبارها موجود است و دولت، پیش‌بینی‌های بسیار خوبی را در حوزه ذخیره سازی اقلام اساسی مورد نیاز مردم صورت داده است که بر این اساس، افزایش قیمتها هم در دستور کار دولت قرار ندارد.

وی افزود: در برنامه هفتم، تمام سعی مجلس بر این بود که به دولت اجازه هیچگونه افزایش قیمتی را ندهد و امیدوارم دولت به تعهداتش عمل کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: وضعیت معیشت مردم در شرایط مناسبی قرار ندارد و دستور شخص مقام معظم رهبری است که دولت در بحث معیشت مردم، فکر جدی کند؛ بنابراین دولت باید کارهای اساسی‌تری را در دستور کار قرار دهد.

وی معتقد است که با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی جو انتخاباتی و روانی به راه می اندازند، در حالیکه باید به این نکته توجه داشت که در ۵ الی ۶ ماه گذشته، بازار از ثبات نسبی برخوردار بوده و این امیدواری وجود دارد که دولت بیشتر دقت کند و مجلس هم با چشمان بازتری، تصمیمات دولتی را رصد کند.

عضو کمیسیون اقتصادی اشاره کرد: حتماً به دهک‌های پایین جامعه کالابرگ داده می‌شود و دولت قول بهتر عمل کردن در این حوزه را داده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha