۰ نفر

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

طوفان‌الاقصی شکست جبران‌ناپذیری به رژیم‌ صهیونیستی وارد کرد

۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲
کد خبر: 810470
طوفان‌الاقصی شکست جبران‌ناپذیری به رژیم‌ صهیونیستی وارد کرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: جنبش جهاد اسلامی، یک جنبش مردمی است که برای مقاومت ایجاد شده و همان‌طورکه مقاومت خود را شروع کرده آن را تا هدف نهایی خود که آزادی همه خاک فلسطین است، ادامه خواهد داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر ابوشریف شامگاه امروز (۶ آذرماه) در جمع دانشجویان بسیجی استان زنجان، با اشاره به آیات الهی قران‌کریم در رابطه با تعهد و ایمان، اظهار کرد: یک بسیجی به دنیای اخروی اعتقاد دارد و نمونه بارز یک مومن است که در راه حق قدم برمی‌دارد و در این راه پایمرد و استوار است.

وی با بیان اینکه در فلسطین ارتش کلاسیک نداریم و همه داوطلبانه و بسیجی‌وار به میدان آمده و فعالیت می‌کنند، افزود: به جز دستورالعمل‌ها اکثریت فعالیت‌ها در فلسطین در این برهه خودجوش و داوطلبانه است.

ابوشریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هر روز در حال اضمحلال است، ادامه داد: آرمان‌های فلسطین بخشی از هدف نهایی ماست و همه برنامه‌های ما معطوف به این آرمان است.  

وی با اشاره به تدابیر شدید امنیتی نیروهای صهیونیستی و سال‌ها اشتغال‌گری این رژیم کودک‌کش، اضافه کرد: ملت فلسطین، قدس را پایتخت ابدی کشور خود می‌دانند و یقینا فلسطین آزاد خواهد شد و این وعده الهی است.

ابو شریف گفت: علی‌رغم اشتغالگری کامل و تحت‌نظر قرار دادن مناطق فلسطین از سوی نیروهای اسرائیل، ما موفق به ساماندهی و تشکیل گروه‌های مبارز شدیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه دشمن ما صرفا رژیم صهیونستی نیست و برخی اعراب و دست‌نشانده‌های قدرت‌های استعمارگر و عرب، دشمنان‌ ملت فلسطین هستند، بیان کرد: سال‌ها این امت تحت اشتغالگری بودند و اکنون شاهد مبارزه و مقاومت خودجوش در غزه هستیم و نکته قابل توجه این است که با وجود همه تدابیر امنیتی و نبود همکاری اعراب و تشکیلات خودگردان با امت فلسطین این گروه‌های مبارز در کرانه باختری ساخته و سازماندهی شده است.

ابو شریف با بیان اینکه ملت فلسطین علی‌رغم همه جنایت‌های صهیونیست‌ها همچنان به اهداف خود پایبند است و تا پایان به مقاومت خود ادامه می‌دهند، اذعان کرد: تنها حامی فلسطین در این برهه جمهوری اسلامی است اگر چه مرز مشترکی با ایران نداریم اما این عزم، اراده و صداقت در نظام جمهوری اسلامی ایران سبب همکاری و شکل‌گیری این قدرت در مقاومت شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته ساخت موشک و تسلیحات نظامی در فلسطین به صورت ابتدایی و ازمون و خطا بود، بیان کرد: به فضل خداوند در نوار غزه موشک‌هایی با برد ۲۵۰ کیلومتر و هواپیماهای بدون سرنشین ساخته می‌شود و علی‌رغم تدابیر امنیتی و محاصره و تحریم در حال انجام است.

ابو شریف با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی برنامه‌ریزی شده بود، تشریح کرد: ساختارهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونستی در روز حمله منهدم شد و ۵۰ نقطه از پایگاه‌های این رژیم مورد حمله قرار گرفت‌.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه اگر قدرت‌های غربی شتابان به یاری رژیم صهیونستی نمی‌شتافتند، این رژیم سقوط می‌کرد، افزود: این عملیات ضربه سختی به آنان زد و این شکست غیرقابل التیام بوده و شاید مهم‌ترین ضربه تزلزل جایگاه صهیونستی در منطقه است.

ابو شریف با بیان اینکه همه دستاوردها به دست جوانان دواطلب و با ایمان بود، خاطرنشان کرد: اکثریت امت اسلامی از مقاومت ملت فلسطین حمایت می‌کنند که ما امید داریم به یاری خداوند و همراهی امت‌های اسلامی به پیروزی خواهیم رسید؛ چرا که وعده حق الهی تحقق خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha