۰ نفر

مهلت یک ماه برای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی

۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴
کد خبر: 810463
مهلت یک ماه برای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها باید در مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا عباسی روز دوشنبه با حضور در یکی از پارکینگ‌های شهرستان بیرجند اظهار داشت: خودروهایی که بیش از یک‌ سال همچنین موتورسیکلت‌هایی که بالای ۶ ماه در پارکینگ‌ها متوقف باشند، رسوبی محسوب می‌شوند.

وی افزود: بیش از چهار هزار وسیله نقلیه در پارکینگ‌های سطح استان داریم که متاسفانه به‌ علت تعلل و پیگیری نکردن بعضی از مالکان وسایل نقلیه، رسوبی شده‌اند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی تصریح کرد: بخشی از این وسایل نقلیه که ۵۸۸ دستگاه موتورسیکلت و حدود ۴۰۰ دستگاه خودروی رسوبی است از سال‌های قبل در پارکینگ وجود دارد.

وی گفت: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه تا یک ماه آینده برای تعیین تکلیف مراجعه نکنند وسیله نقلیه‌ای که به عنوان رسوبی اعلام شده در حکم رها شده، تلقی و حسب مقررات به مزایده گذاشته خواهد شد.

سرهنگ عباسی افزود: تمامی مالکان هرچه سریعتر با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha