۰ نفر

جوان گمشده خراسانی در سمنان پیدا شد!

۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبر: 810359
جوان گمشده خراسانی در سمنان پیدا شد!

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پیدا شدن مرد ۳۴ ساله‌ای خبر داد که ۵ ماه پیش خانواده‌اش مفقود شدن او را اعلام کرده بودند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سید جلال حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در استان سمنان ۶آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در زائر سرای بین راهی روستای لاسجرد، ماموران گشت انتظامی پاسگاه متوجه رفتارهای غیر عادی مردی در آنجا شدند و پس از صحبت با وی مشخص شد این فرد دارای اختلال روانی بوده و گم شده است.

وی ادامه داد: پس از انتقال این فرد به پاسگاه لاسجرد، تحقیقات پلیس برای یافتن خانواده وی آغاز شد و با تلاش بسیار زیاد ماموران سرانجام مشخص شد، این فرد ۳۴ ساله، تیرماه امسال در شهر بجنورد گم شده و خانواده اش اعلام مفقودی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد پیدا شده به دلیل حالت های روحی و روانی تحویل اورژانس اجتماعی شد تا برای بهبود وضعیت به بیمارستان منتقل شود، خاطرنشان کرد:خانواده فرد مفقود شده در جریان ماجرا قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بااشاره به تلاش پلیس برای برگرداندن این شهروند بجنوردی اضافه کرد: قرار است که خانواده این فرد برای تحویل وی به سمنان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha