۰ نفر

چه خبر از نهضت ملی مسکن در اردبیل؟

۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 810065
چه خبر از نهضت ملی مسکن در اردبیل؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن واریز وجه اولیه را انجام دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محبوب حیدری ظهر شنبه در حاشیه جریان بازدید خبرنگاران از شهرک شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ۱۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

وی تصریح کرد: از ۴۲ هزار متقاضی تأیید نهایی شده در طرح نهضت ملی مسکن ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی اقدام به واریز وجه نقد کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان در شهر اردبیل و پنج هزار متقاضی نیز در سایر شهرها استان اردبیل متقاضی مسکن بوده که با همکاری راه و شهرسازی و بنیاد مسکن عملیات ساخت واحدهای مسکونی در حال انجام است.

حیدری افزود: با تدبیر استاندار اردبیل و تعیین بهترین زمین عملیات ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی از ابتدای امسال شروع شده و پروژه قرار است در مدت ۲۴ ماه اجرایی و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خبرنگاران امروز از شهرک اندیشه و پروژه‌های مسکن در شهرک شهید سلیمانی بازدید کرده و در سایت‌های مختلف از روند اجرایی این پروژه عظیم مطلع شدند.

حیدری اضافه کرد: در شهرک شهید سلیمانی ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن پیش‌بینی شده که ۱۳ هزار واحد از این تعداد به مرحله عقد قرارداد رسید.

وی بیان کرد: هفت هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله فونداسیون‌ریزی است و بقیه واحدها نیز قرار است تا پایان امسال به مرحله فونداسیون و اسکلت‌گذاری برسد.

حیدری در ادامه سخنان خود یادآور شد: شهرک شهید سلیمانی در قالب ۱۳ سایت در مرحله اجرا است که علاوه بر مهندسان ناظر از سوی راه و شهرسازی، ۲۷ مهندس ناظر نیز بر روند اجرای این پروژه نظارت مستقیم دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا سه ماهه سال ۱۴۰۴ پروژه‌های نهضت ملی مسکن به نتیجه رسیده و شاهد بهره‌برداری کامل از طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل و سایر شهرها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha