۰ نفر

استاندار قزوین:

باید زمینه حضور وفاداران به آرمان شهدا در مناصب مختلف محقق شود

۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۹
کد خبر: 810060
باید زمینه حضور وفاداران به آرمان شهدا در مناصب مختلف محقق شود

استاندار قزوین گفت: برای ادامه دادن راه و آرمان شهدا باید زمینه حضور وفاداران به این آرمان در مناصب مختلف محقق بشود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از معراج الشهدای قزوین و در جمع تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حضور در قدمگاه شهدای گرانقدر استان قزوین و محل عروج و معراج شهدا و حضور در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار بزرگی است و امیدواریم بتوانیم راه آنها را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

وی افزود: به طور قطع مجموعه دولت در سراسر کشور از زحمت‌هایی که در مجموعه‌های این چنینی متقبل می‌شوند و از کسانی که به تقویت نگاه نسل‌های جوان می‌پردازند، حمایت خواهد کرد و استان قزوین هم از این قاعده مستثنی نیست.

اعلایی گفت: راویان دفاع مقدس در روایت گری خود باید یک قرابتی بین امروز انقلاب اسلامی با پیشینه‌ای که مبتنی بر عملکرد شهدا شکل گرفته، برقرار کنند و امروز باید همان بویی به مشام برسد که شهدا آن را پایه گذاری کرده‌اند.

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز دنیا شرایط عجیبی را تجربه می‌کند و آرمان‌های شهدا در گوشه گوشه جهان اسلام تحت عنوان جبهه مقاومت دنبال می‌شود و در همه کشورهای دنیا اقتدار جریان مقاومت نمایان شده است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه برای ادامه دادن راه و آرمان شهدا باید زمینه حضور وفاداران به این آرمان در مناصب محقق شود، اظهار داشت: هر گاه از این تفکر و آرمان فاصله گرفتیم هزینه‌های بسیاری را متحمل شدیم و نباید اجازه دهیم چنین فضایی در کشور جاری باشد، هم اکنون در استان قزوین کسانی روی کار هستند که نسبت به موضوعات تقید و تخصص دارند و همین مهم توانسته گره‌های زیادی را از مشکلات استان باز کند.

وی افزود: مسیرهای حرکتی و نتایج اقدامات نباید متناقض با خواست و اراده شهدا باشد و این مهم در استان به شدت دنبال می‌شود و هیچ گاه در تناقض با مکتب و شیوه شهدا حرکت نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha